Napi smink és Carmex swatchok

Mivel csak szemes képet hoztam a pénteki sminkemről (arcosat nem csináltam, mert rajtam volt a nátha...), ezért pluszba melléjük írok egy pár szót az aktuális kedvenc ajakápolómról. De előbb a smink: a színek mind a Kat Von D True Romance Metal Orchestra palettából vannak, ilyen kékes kedvemben voltam, a spirál pedig az új MAC, amit egyre jobban imádok, nagyon szép pillákat lehet vele csinálni, csodásan hangsúlyosak lesznek, de mégsem zavaróan és művien. 





És akkor lássuk a kedvenc ajakápolóimat! Már három van belőle, de az össze színt be fogom szerezni. A Carmex ugye egyébként is utolérhetetlen a normál ajakápolók terén, de azt nem gondoltam volna, hogy a színezett vonal is ennyire erős. Tökéletesen hidratálnak természetesen és emellett a színek is nagyszerűek. Természetesek, visszafogottak és abszolút teljes mértékben látszódnak az ajkakon. Ja és pluszban fényvédő is van bennük, szóval tökéletes nyári utazótársak. Összesen öt különböző árnyalatban elérhetőek (színtelen, rózsaszín, barack, piros, lila) és kb $3-ba kerülnek. Sajnos otthon még nem lehet őket kapni, de előbb utóbb el fog jut szerintem kis hazánkba is.


Clear, Sheer Peach és Sheer Pink.

Sheer Pink, Sheer Peach és Clear.


14 megjegyzés:

  1. ó, mindig csak ez szívfájdítás (pláne egy ilyen ajakápoló fixáltnak, mint én) :-)
    nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  2. Szép a sminked, és ezek az ajakápolók... Kellenének :D

    VálaszTörlés
  3. Csudiszép a sminked! Carmex-en már régóta vajúdok, most nagyonnagyon meghoztad rájuk a kedvem.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ez a kék gyönyörű! Olyan jól állnak a kicsit sötétebb színek is.:)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép a szemed, imádom az ilyen kéket :))

    VálaszTörlés
  6. Nézem a címet, carmex swatchok?? Aztán látom, hogy csak arról van szó, hogy itthon megint nincs semmi új.. :DD Carmexből is örüljünk hogy van egyáltalán kétféle.. :D

    A kedvenc ajakápolóm. Ezek is hűsítenek? Ezért imádom a carmexet leginkább.

    VálaszTörlés
  7. kicsit mások, mint az original, ezek édesebbek, vaníliásabbak, de egy hangyányit ezek is hűsítenek

    VálaszTörlés
  8. És a szájon is látszik a szép színük? Az illatuk jobb, mint az natur Carmex-é?

    VálaszTörlés
  9. látszik és jobb az illatuk, bár én az eredetit is szeretem :D

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett a smink, jól megy a szemszínedhez!:))

    VálaszTörlés
  11. huhuu, mit nem adnék azért a sheer peach-ért..:O

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.