Napi smink - Green Sailor

Azt hiszem pénteken vagy csütörtökön dobtam össze ezt a kis sminket a MAC Hey, Sailor! kollekciós újdonságaimból. A zöld szemhéjpúder óriási nagy szerelem lett, és nagyon jól mutat a Lime Crime Chinadoll paletta aranysárgájával. Az ajkaimat a Pro Longwear kontúrral színeztem ki, majd arra jött a rúzs, így sokkal szebb és intenzívebb lett az árnyalat. A hajam színe meg még mindig nem olyan a képeken mint élőben, tök gáz...






FACE:
  • Willa Face The Day SPF30 Tinted Face Protection
  • Elf Under Eye Concealer&Highlighter - Light/Glow
  • Urban Decay Surreal Skin Mineral Makeup - Illusion
  • MAC High-Light Powder- Crew
EYES:
  • Lime Crime Fantasy Palette - Chinadoll (Goldfish, Jade-O-Lade, Lotus Noir)
  • MAC Eye Shadow - Feeling Fresh
  • MAC Extended Play Lash
LIPS:
  • MAC Pro Longwear Lip Pencil - Shore Leave
  • MAC Lipstick - Ever Hip

7 megjegyzés:

  1. Istenkém ezek a színek! *.*

    VálaszTörlés
  2. Ezek a színek szerintem nagyon illenek hozzád :) Én is ilyen "színes" személyiség akarok lenni :( :D Tetszik ez a zöld nagyon bár a pirosító volt a kedvencem ebből a kollekcióból :D

    VálaszTörlés
  3. köszönöm :D

    Viki: én meg néha szeretnék naturálisabb lenni, csak nekem meg az nem stimmel egyelőre. De ne add fel :D

    VálaszTörlés
  4. Ez csodaszééép! Az arannyal nagyon jó együtt! Na de tegyük hozzá, hogy a szád színe is baromi szép, jó együtt ez a kombó (is).

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.