Concealer Wars

Nem bírok lenyugodni, folyamatosan háborút kell szítanom a termékeim között. Az új áldozataim a korrektorok lettek, amikből ugyan nincsen mondjuk annyira sok, mint a szempillaspiráljaimból, vagy az ajakápolóimból, de szerencsére változatosak a márkák is, a textúrák is és az árfekvések is. Mindegyik korrektort már használom legalább egy hónapja, de legtöbbjét már legalább egy éve (fúúú de rohadt gyorsan telik az idő). A versenyzők ABC sorrendben lesznek felsorolva, csomagolás, textúra, fedés és tartósság alapján értékelve és kielemezve. Mivel nekem nem nagyon vannak bőrhibáim, a sötét karikákat meg hírből sem ismerem, ezért az egyik tetoválásomon demonstráltam a korrektorok fedési képességét. Kezdődjék a harc!





1. számú versenyző: e.l.f. Complete Coverage Concealer
  • ígéret: 4 különböző, akár egymással is keverhető árnyalat, erősen pigmentált, magas fedőképességű korrektor, amely elfed minden bőrhibát a pattanásoktól kezdve a sötét karikákig
  • csomagolás: fekete masszív műanyag kompakt, tükörrel és ecsettel. Jól záródik, utazásbiztos.
  • textúra: szilárd krémes
  • fedés: erősebb a közepes fedésnél, lehet építeni
  • tartósság: tartós
  • ár: $3
  • vélemény: bevallom őszintén, hogy először nagyon-nagyon utáltam, mert nem lehetett használni, túl kemény volt, nem tudtam semmi anyagot felvenni semmivel. Aztán betörtem :D. Így már azért más, bár az én ízlésemnek még mindig túl kemény ez a textúra, emiatt kicsit nehezebb vele dolgozni is. A finise/hatása építés nélkül természetes, építve viszont már látszik és nem simul bele olyan szépen a bőrbe. Viszont ár/érték arányban teljes mértékben verhetetlen.



Ilyenek a Light kombináció színei.

Eldolgozva.

Építve.




2. számú versenyző: e.l.f. Under Eye Concealer&Highlighter
  • ígéret: kifejezetten szemkörnyékre való korrektor, E és A vitaminnal, kamillával és koffeinnel. Eltünteti a sötét karikákat és a duzzanatokat is, valamint a textúrájának köszönhetően nem ül meg a ráncokban és tökéletes finist ad.
  • csomagolás: applikátoros, repedésre hajlamos fekete műanyaggal
  • textúra: folyékony/krémes
  • fedés: alacsony, építhető
  • tartósság: tartós
  • ár: $3
  • vélemény: én mindenhová használom őt, ahová éppen szükségem van, pont nem érdekel, hogy csak szemkörnyékre valónak állítja be a cég, én az ilyesmiben nem hiszek, ettől függetlenül nem vagyok benne biztos, hogy megbirkózik a sötét karikákkal. Nagyon jó vele dolgozni, lágy és finom a textúra, szépen építhető, nagyon természetes a finise, szinte egybeolvad a bőrrel. Egyedül a csomagolása zavaró, nekem ugyanis megrepedt a fekete műanyag rajta.




Ő a Light árnyalat, jobb oldalon eldolgozva.

Építve.




3. számú versenyző: Hard Candy Glamoflague Heavy Duty Concealer
  • ígéret: tökéletes fedés, akár a tetoválásokat is eltüntethetjük vele. A bőrbe szépen belesimul, természetes fedést biztosít.
  • csomagolás: tubusos csőrös és ceruza
  • textúra: krémes és szilárd
  • fedés: magas fedésű
  • tartósság: tartós
  • ár: $6
  • vélemény: előre megjegyzem, hogy a tetoválást nem lehet velük elfedni. A tubus és a ceruza egymáshoz tartozik, de én külön-külön teszteltem őket. A tubusos korrektor lágy és krémes, könnyű vele dolgozni és tényleg erősen fed építgetés nélkül is, viszont szerintem nem túl természetes a hatása és nekem olajos is egy kicsit a textúra. A ceruza keményebb értelemszerűen, kicsit nehéz eldolgozni, én ezt ajakkontúr javítóként szeretem használni, arra nagyon jó. 





A Light verzió ceruzája és a tubusosa, jobb oldalon pedig eldolgozva.

A tubusos építve.

A ceruza fedése.



4. számú versenyző: MAC Studio Finish SPF35 Concealer
  • ígéret: könnyű, krémes, erős fedésű mégis természetes hatású korrektor. Hosszantartó, vízálló, illatanyagmentes és antioxidánsokat is tartalmaz. Minden problémára alkalmazható (pattanások, pigmentfoltok, sötét karikák stb.)
  • csomagolás: kis kerek kompakt
  • textúra: szilárd krémes
  • fedés: magasabb mint közepes, építhető
  • tartósság: nagyon tartós
  • ár: kb 5000 Ft
  • vélemény: kellemesen krémes és könnyen eldolgozható a textúrája, ezt nagyon szeretem benne, valamint az ígéretéhez híven szép természetes a finise. Viszont a fedése közel sem annyira erőteljes, mint ahogy az a leírásában szerepel, persze nagyszerűen építhető és építve is szép marad a finis. Érzékeny bőrre is kiváló. 





NC15 árnyalat, jobb oldalon eldolgozva.

Építve.



5. számú versenyző: Max Factor Mastertouch Under-Eye Concealer
  • ígéret: nem nagyon találtam róla leírást... szem alatti karikákra való elsősorban a neve alapján.
  • csomagolás: tekerős applikátoros
  • textúra: folyékony/krémes
  • fedés: alacsony, építhető
  • tartósság: tartós
  • ár: kb 3000 Ft
  • vélemény: személy szerint nagyon szeretem a textúráját és a finisét, ami nagyon természetes, nagyon szépen belesimul a bőrbe. Viszont van egy sanda gyanúm, hogy mivel nem túl erőteljes a fedőképessége, ezért annyira nem tünteti el a sötét karikákat. Egyéb hibákra viszont nekem bevált. A csomagolása nem a kedvencem, nem tetszik a tekergetős megoldás.




Az Ivory árnyalat, jobb oldalon eldolgozva.

Építve.


6. számú versenyző: Shiseido Corrector Pencil
  • ígéret: gyors és pontos korrigálás a ceruza kivitelezésnek köszönhetően.
  • csomagolás: ceruza
  • textúra: szilárd
  • fedés: magas
  • tartósság: tartós
  • ár: kb 5000 Ft
  • vélemény: én szívesen tartom őt a táskámban, mert tényleg gyorsan lehet vele javítgatni és könnyen el is dolgozható, de tényleg csak apró javítgatásokra lehet használni. Viszont a legjobb szerintem az ajkak kontúrjának újrarajzolására, illetve kitöltésére, ha esetleg éppen ilyesmit csinálunk :D.




A Light árnyalat, jobb oldalon eldolgozva.

A fedése.



7. számú versenyző: Shiseido Natural Finish Cream Concealer
  • ígéret: tökéletes fedés és természetes végeredmény. Eltünteti a sötét karikákat, a pirosságot és a szeplőket is.
  • csomagolás: tubusos
  • textúra: krémes
  • fedés: közepes
  • tartósság: tartós
  • ár: kb 8000 Ft
  • vélemény: ígéretéhez híven nagyon szép és természetes a finise, egybeolvad a bőrrel, nagyon jó vele dolgozni, mondjuk ennyi pénzért ez alap. Viszont közel sem olyan hú de nagyon erős fedésű, hogy eltüntesse a szeplőket vagy mondjuk a kicsit erősebb bőrpírt. Viszont az átlagproblémákkal szépen elbánik (a 6os árnyalat, ha esetleg valakit érdekel, ő kifejezetten sötét karikákra való és használ is).



A Light árnyalat, jobb oldalon eldolgozva.

Építve.

 Húúú de nehéz lesz ez a döntés... Érdekes módon a tartóssága mindegyiknek nagyszerű volt, és alapvetően mindegyik jó is vagy nagyon jó, viszont mindegyiknek van valami hibája is. Nem akarok csak az érzelmeimre hallgatni és azt mondani, hogy na azért ez lett az első, mert ez a kedvencem és ezt használom a legtöbbet. Igyekeztem nagyon objektív lenni és mindent szépen számításba venni. Ennek alapján íme a győztes:

1. helyezett: MAC Studio Finish SPF35 Concealer

És hogy miért a MAC-et választottam? Mert egy: kiválóan építhető, így erős a fedése, kettő: az erős fedése ellenére is természetes hatású, három: minden hibára nagyon jó, szemkörnyékre is lehet használni, négy: nagyon jó a textúra, öt: rengeteg van benne (több, mint egy éve megvan és még mindig nem látom az alját :D).

Ha a szívemre hallgatok, akkor az e.l.f. Under Eye Concelaer&Highlighter lenne a győztes egyébként :D. 

Milyen versenyt látnátok egyébként szívesen a közeljövőben???? Alapozó ne legyen, mert abból csak 3 van összesen, azzal nem szeretek kísérletezgetni annyira.

3 megjegyzés:

  1. oo, nekem vannak karikáim, és kemény diónak számítanak! Ami nagyon bevált, az a Mac Prep+Prime highlightere, ez a toll kiszerelésű, ezzel ütöm ki a karikám színét, és erre kerül szintén a Mactől a Select Moistrecover. Nagyon jól működnek, félembernek érzem magam nélkülük, de most megerősítettél abban, hogy próbáljam ki ezt a Studio Finish SPF35 Concealer-t, tetszik úgy, ahogy van! Meg már úgyis szerettem volna valami kompakt kiszerelésűt! Nagyon tetszett a teszt! Ja, meg a cerkák is tetszettek! köszönet a tesztért! :))

    VálaszTörlés
  2. Simán jöhetnek még ilyenek, én szeretem olvasni is meg írni is az ilyesmiket, néha ha én is összeszedek így több egy kalap alá tartozó terméket, kincsekre bukkanok, és ez olyan jó :]

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.