Lioele Blooming Gloss - teszt

A Lioele rúzs mellé még úgy éreztem, hogy szükségem van szájfényre is, mert ki kell ugye próbálni, hogy mit tud ez a számomra eddig ismeretlen márka. Az egyből kettő lett, mert két különböző textúrát találtam ugyanabból a fajtából, meg ugye a színek is nagyon megtetszettek.

pfff... nem kéne vak sötétben éjfélkor képeket csinálnom talán...

Csomagolás: 10/10

Szép pink dobozka ezüsttel, éljen a giccs :D. A szájfény tubusa is szerencsére inkább ebbe az irányba hajlik, nem olyan nagyon minimál, mint a rúzs. Maga a tubus átlátszó, így láthatjuk a színeket, rajta ezüst díszítéssel és rózsaszínes ezüstös matt kupakkal. Alul egy matricán van pár infó számomra ismeretlen nyelven :D. 

Az árnyalatok nevei.

Cherry Red és Lovely Twoway.


Használat: 10/10

Az applikátor kiváló, hiába nagyobb a megszokottnál nagyon könnyű vele dolgozni és elegendő szájfényt vesz fel, nem kell visszamártogatni folyamatosan a tubusba. A textúra egy nagy-nagy piros pont, nem ragad egyáltalán és kellemes viselet.

Nagyon jó kis applikátor ez.


Termék: 9/10

Ugyan két különböző finist választottam, de ezen kívül mindenben megegyeznek. A textúra nagyon-nagyon jó, tényleg nem ragad, inkább az a csúszós érzetű és nagyon szép vizes fénye van. Egy evést természetesen nem bírnak ki, de azért pár óráig fent maradnak szépen. Az illatuk nagyon erős és gyümölcsös, de fogalmam sincs, hogy milyen gyümölcs, talán barack és nagyon fini, bár lehet hogy valakit ez az intenzivitás már zavarhat. Igazából egyetlen egy apró bajom van csak velük, hogy lehetnének kicsit pigmentáltabbak is, de egyébként nagyszerű szájfények. Az egyik árnyalat egy csillámmentes átlátszó fukszia rózsaszín, nagyon intenzív a tubusban, de teljesen hordható a hétköznapokon is, mert az ajkakon csak egy leheletnyi látszik belőle. A másik árnyalat egy krémes-csillámos (a csillámok ezüstös fényűek) babarózsaszín, ami 100% hogy mindenkin nagyon-nagyon jól mutat. Amolyan MLBB (My Lip But Better :D). A csillámok visszafogottak, de mégis jelen vannak és a szín sem nagyon hangsúlyos, de mégis látszik, hogy ki van festve a szánk. Szerintem nekem ez lesz a táskámba bedobós-mindenhová tökéletes szájfényem :D.

A Lovely Twoway közelebbről.

A Cherry Red közelebbről.

Lovely Twoway és Cherry Red.


Ár: 10/10

De jó lenne, ha nem dobtam volna ki a blokkot... Kb $11 volt szerintem, ami egy ilyen kiváló minőségű szájfényért abszolút elfogadható ár, én nem sokallom érte és bármikor vennék még többet belőle :D.

Összegzés: 9,75/10

Értékelés: 5ös. Kell még belőle... nagyon jó, csak ajánlani tudom. Ha találtok valahol be vele a kosárba.

6 megjegyzés:

  1. Imádom a Lioele termékeit, egyedül talán a Carry Me Blusherben csalódtam egy icike-picikét. Az Auto Eyebrow ceruza és a szemhéjtus valami fantasztikus tőlük!

    VálaszTörlés
  2. De jó!! Hol lehet kapni?

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. én chinatown-ban vettem őket, de ebay-en biztosan meg lehet találni :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, van ebayen, és félek, ez is rendelésbe fog torkollni.... :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.