Vajon melyik a legjobb szemhéjalapozó??

Erre a kérdésre én is nagyon kíváncsi voltam, szóval összeszedtem a birtokomban lévő összes szemhéjalapot és egy kicsit összehasonlítgattam őket. Jó móka volt!

A versenyzők!


A verseny résztvevői az alábbi termékek voltak:
  • Hard Candy - Eyeshadow Primer
  • MAC Paint Pot - Bare Study
  • Too Faced - Shadow Insurance
  • Urban Decay - Primer Potion (tubusos)
  • Urban Decay - Primer Potion (ecsetes)
Az Urban Decay Primer Potion-t azért szerepeltettem kétszer, mert a két kiszerelés egy kicsit különböző terméket rejt magában. A látványos tesztelést az alkaromon végeztem el egy MAC szemhéjpúder segítségével, de mivel már egy ideje a birtokomban vannak a termékek van tapasztalatom arról is, hogyan működnek élesben. A képek igazából önmagukért beszélnek, de azért leírom a véleményemet, hátha arra is kíváncsiak vagytok :D.

Balról jobbra: Hard Candy, MAC Paint Pot, Too Faced, UD tbusos és UD ecsetes

Vízzel és szappannal történő lemosás után, a sorrend ugyanaz természetesen.

Kezdjük az első versenyzővel, a Hard Candy-vel. Nem is húznám a szót, mert nem jó semmire. Nem igazán élénkíti fel a színt, és abszolút nem is tart rajta. Csalódás, egyedül az vigasztal, hogy olcsó volt, viszont sajnos óriási mennyiség van a rendkívül egyszerű kivitelezésű tubusban. Ez van. Sajnos ez a hajaó csak utolsóként tudott befutni.

A második versenyző a MAC ultrahájpolt Paint Pot-ja, méghozzá a világos arany Bare Study árnyalatban. Ha effektről van szó ő az abszolút nyerő, hiszen a színe és a fénye miatt minden szemhéjpúder feldob. Idáig nem is lenne baj, viszont a tartósság már hagy kivetni valót maga után. Azért sokat bír, de egy egész napos kiképzést nem mindig. Mondjuk ha az eredeti funkcióját nézzük a Paint Pot-oknak, akkor érthető is, hiszen nem szemhéjbázisok, azt külön lehet kapni a MAC-nél. A csomagolás szép és elegáns, kis üvegtégelyben található a krémes és könnyen kezelhető termék. Az ára kicsit húzós, ha jól tudom már 5000 Ft felett van. Viszont hiába nagyon jó, így is csak a negyedik helyre futotta. 

Nem rossz, de nem elég tartós sajna.

A harmadik versenyző a Too Faced Shadow Insurance. Bátran kijelenthetem, hogy megtaláltam a tökéletes szemhéjalapot! Fantasztikusan kiemeli és erősíti a színeket, és ultratartóssá is teszi őket. Még egyszer sem fordult elő, hogy elmászkáltak volna vele a színek és nem pár óráról, hanem legalább 10 óráról van szó (reggel 7től este 8ig van rajtam smink). Az állaga nagyon jó, krémes és könnyen kenhető, gyorsan szárad, de nem megköt, így nagyon jól lehet fölé dolgozni. A mennyiség/minőség/ár arány teljes mértékben elfogadható, hiszen 11 grammot 18 dollárba kerül (kb 4000 Ft). Abszolút number one!

Numeró unó :D.

Az utolsó versenyző az Urban Decay szintén agyonhájpolt Primer Potion-je. Volt szerencsém kipróbálni az új nyomós tubusos verziót is és a régebbi ecseteset is. Igazából csak az állagukban van különbség, a tubusos jóval krémesebb, míg az ecsetes jóval lágyabb. Ki mit szeret használni, nekem az ecsetes jobban tetszik, én úgy érzem, hogy az egyenletesebben el lehet dolgozni. A színeket ugyanúgy, szépen kiemelik, de a Too Faced veri őket két hajszállal. Tartósnak is nagyon tartósak, de a Too Faced veri őket két hajszállal. A tubusos kiszerelés 11 ml és 19 dollár, míg az ecsetes 10 ml és 18 dollár. Szerintem ez is megéri az árát, bár most csak a második helyen végzett.

Ő is azért tuti befutó.

Nektek melyik a legjobban bevált szemhéjalapozótok??

20 megjegyzés:

  1. Dejó, egyébként tudtam h a Too Faced for nyerni. Én is nagyon szeretem. Talán kicsit igazságtalan h a Paint Potot direkt a bázisokkal hasonlítgatjuk, de ez már örökre így marad. Nekem ők is szerelem, habár én is tapasztaltam, amiket leírtál és maximálisan egyetértek. Az UD nekem nem jött be, nem zért, emrt nem jó, csak valahogy nem volt szimpi...

    VálaszTörlés
  2. nekem is az volt a sejtésem, hogy a Too Faced nyer. én is akarok!!=(

    viszont nagyon meglepett, hogy a Mac ennyire nem bírta. Eddig azt hittem, hogy ő lesz majd az első Mac termékem:D

    VálaszTörlés
  3. Nálam az Art Deco marad a favorit, ezt szerencsére nem kell rendelnem, és most a MOL-os akcióban kőkemény ezer forintért, maga a tökély :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem az UD ecsetes az abszolút kedvenc, bár most a tubusosat használom Original ill. Sin árnyalatban, és a sűrűbb állagától eltekintve ugyanolyan jó, mint az ecsetes.

    VálaszTörlés
  5. Én is összehasonlítottam a szemhéjalapozóim egy december eleji posztban, de én már csak a Too Faced 4 alapozóját "versenyeztettem".

    Nagyon szeretem és jobbat már nem is lehet alkotni, esetleg ha a sminket még eltudná készíteni :D

    VálaszTörlés
  6. Benefit "Stay don't stray"! Szem alatti karikákra is eszményi! Ruby

    VálaszTörlés
  7. Nekem az UD sajnos nem volt jó, Too Faced-ből pedig egy másik fajta lesz meg nemsokára, kíváncsi vagyok rá :) Amúgy nekem a Revlon a kedvencem az eddig használt szemhéjalapozóim közül.

    VálaszTörlés
  8. Na a benefitet még nem próbáltam :D

    VálaszTörlés
  9. hasznos volt, köszönjük :) Nekem is az ecsetes UD van meg a Naked miatt. De a Too Faced-ről sok jót hallottam, olvastam, Erzsi bejegyzése is jó volt, úgy látom ezt kell beszerezni :) Bár az itteni Sephorában szerintem inkább 20-25 euro és nem dollár :( De nem tudom, csak tippelek.

    VálaszTörlés
  10. Ez hasznos volt :) Köszönjük szépen :) Nekem pont ez a paint pot van a birtokomban. Lehet szerencsés vagyok de nekem elég jól bírja. Igaz a legtöbb amit a szememen volt az a 10 óra, de nem moccant el. Ettől függetlenül ez a Too Faced felkeltette az érdeklődésem *-*

    VálaszTörlés
  11. A Mac szemhéjpúder, amivel a tesztet csináltad ennyire gyengén pigmentált? Vagy a hard candy még gyengíti is a színeket?

    VálaszTörlés
  12. huuuh, most kaptam too faced szemhéjalapot, nyereményjátékon nyertem és már alig várom, hogy kipróbáljam :) örülök neki, hogy nálad az lett az első :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  13. Szegény paint pot, nem illik ide, arról nem is beszélve, hogy a többi alappal ellenben ők önállóan is gyönyörűek, na ezt csinálják utánna :)) Nekem ők igazi szerelmek.
    Szemhéjalapból UD-m, meg TF-m még nincs, de az eddigiek közül a Revlon a favoritom.

    VálaszTörlés
  14. Nekem is Too Faced van és nagyon szeretem! Tényleg egész nap tart, nem mászkál el! Ötös! :)

    VálaszTörlés
  15. a mac szemhéjpúder valóban nem a legerősebb :D az van bal oldalon magában a legszélen

    VálaszTörlés
  16. Jó kis post volt, köszi :) Nekem a Benefit vált be, tényleg jó.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Tudnátok segíteni, hogy hol lehet beszerezni (és mennyiért) ezt a csoda Too Faced-et? :) Miskolcon lakom, itt csak Marionnaud van, de nem hiszem, hogy ott kapható. (Vagy tévedek?)
    Köszönöm: Andi

    VálaszTörlés
  18. szia! ezen a blogon tudsz rendelni, mert sajnos magyarországon nem kapható :(

    http://barbeautysale.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  19. :(
    Köszönöm szépen Lolly! :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.