Revlon ColorBurst Lip Butter - teszt

4:52 de.
Hú de nagyon sokáig szemezgettem ezzel a kis rúzzsal, igazából magam sem értem, hogy miért, mindig azt mondogattam magamnak, hogy de úgyse kell, mert nincsen időm soha kirúzsozni magam, bla bla bla... Aztán karácsonyra megleptem magam vele, de elárulom, hogy igencsak nagy balfék voltam, hogy nem vettem meg előbb...

Szerelem első használatra...


... ugyanis elkapkodták a jobb színeket belőle és már sehol nem lehet őket kapni a környéken. Elméletileg állandó termék lesz, de majd kiderül, ha nem akkor majd bosszankodok egy sort. Na de ne rohanjunk előre. A ColorBurst Lip Butter lényege, hogy ötvözték a rúzst és az ajakápolót, láttunk már hasonlókat, szóval amúgy semmi extra elméletileg a dolog. A csomagolás nagyon tetszik, kifejezetten mutatós és aranyos. A műanyag kupak a rúzsunk színével harmonizál, a talp fekete a rúzs tokja pedig ezüst színű. Az alján van az árnyalat neve, az információkat tartalmazó matrica pedig a rúzs lezárására szolgál, hogy ne próbálgathassa kis senki. 

A csomagolás is teljesen rendben van, jól záródik a kupak.

A Candy Apple.

Ők azért vannak külön fotózva, mert ma vettem őket...

... a Candy Apple meg már előre le volt fotózva.

Az ajak vaj (jajj de idiótán hangzik, de a szájvaj sem jobb szerintem, szóval maradok a lip butter elnevezésnél a továbbiakban) hihetetlenül lágy és krémes, olyan mint egy nagyon jó minőségű ajakbalzsam és tényleg nagyszerűen ápolja az ajkakat, a lekopás után sem lesz olyan fura száraz érzetű a szám, szóval erről az oldalról nagyszerűen teljesít. Szépen eloszlik, és bevallom a rúzs formája először kétségeket ébresztett bennem, de könnyen kezelhető és egész precíz a felvitel vele. A színek pedig bámulatosak... Annyira, hogy az első után (Candy Apple) gyorsan vettem még kettőt (Peach Parfait, Cotton Candy) és még háromra fáj a fogam. Mindegyik árnyalatnak csodás a fénye és van bennük egy kis arany csillám is. A Candy Apple egy csodás, igazi piros árnyalat, ami a színe ellenére úgy mutat az ajkakon, mintha a természetes színe lenne azoknak. A Cotton Candy egy igazi barbi rózsaszín, a Peach Parfait pedig egy barackos korallos árnyalat. Mind a kettő világosabb és kevésbé intenzív, mint a Candy Apple, de csodásan mutatnak felkenve. Az ajakápoló hatásnak és a krémességnek persze megvan a mellékhatása: nem egy hú de nagyon tartós termékről van ugyanis szó, de egyszerűen annyira imádnivalóak, hogy pont nem érdekel :D. Az ára 6,49 dollár volt, ez forintban 1500, de megéri, higgyétek el megéri.

Mindegyik árnyalatnak gyümölcsös vagy édességes neve van.


A csodás Candy Apple élesben :D.

Nyami vattacukor, de megkívántam... de csak egy alma árválkodik mellettem...

Cotton Candy és Peach Parfait.


Értékelés:
  • termék: 9/10
  • használat: 5/5
  • csomagolás: 5/5

Összegzés: 5ös
.  Levontam egy pontot a tartósság miatt, mert nem akarom, hogy elfogultsággal vádoljanak :D. Én megtaláltam a tökéletes rúzst a hétköznapokra, meg a hétvégére (különleges alkalmakra maradok a durvulásnál), köszönöm a Revlon közreműködését, és ha kérhetném akkor szállítsanak már mindehová, minden színből, mert kell a többi is. Köszönöm.

10 megjegyzés:

  1. Revlon, légyszi told be a se**ed kis hazánkba is!

    VálaszTörlés
  2. nah ezt megnèzem itt.lehet kaphato:)) ha igen akkor megveszem:)

    VálaszTörlés
  3. nekem a cotton candy tetszik ........de azert jóóó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nekem van elado ruzsaim a revlon candy apple

      Törlés
  4. tüntetni kell vagy aláírást gyűjteni, hátha beviszik otthonra is :D

    VálaszTörlés
  5. sajnos nem lehet otthon kapni őket :(

    VálaszTörlés
  6. Valami weboldal ahol rendelheto??

    VálaszTörlés
  7. http://www.ebay.com/bhp/revlon-lip-butter

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.