Elf Glitter Eye paletta - teszt

1:18 du.
Hamarabb szerettem volna ezt a posztot megírni, de az élet mindig közbeszól ugyebár. De most van végre egy szusszanásnyi időm így reggel hatkor, felkelés után, szóval íme az első tapasztalataim a márkáról...

Specó karácsonyi kiadás ám!


Nagyon sokat olvastam már más blogokon az elf-ről és az volt a benyomásom, hogy egy nagyon olcsó márka és viszonylag jó a minősége is, hiszen nagyon sokan dicsérték agyba-főbe. Itt kint minden egyes darab termék 1 és 3 dolláros áron van, ami valóban nevetséges, csak a paletták drágábbak egy kicsivel, ők 5 és 10 dollár között vannak. Ez a kis paletta is 5 dollár volt, ezért kaptam egy applikátort (semmi értelme), egy mini fekete szemceruzát (lerobbanthatatlan) és végül a lényeget 12 szemhéjpúdert első ránézésre nagyon jó színekben. A csomagolásról: karton 'könyvecske', ami sajnos nem olyan jó minőségű, mint mondjuk egy Urban Decay, de azért nem is rossz. Mágnessel záródik, eléggé biztosan és belül egy fólia védi a szemhéjpúdereket, amit nem lehet kiszedni, olyant, mintha egy könyv lapja lenne. A belső bal oldalon sminktippek vannak, a jobb oldalon maga a paletta található, felül egy tükörrel, aminek semmi értelme nincsen számomra :D. Hátul infók vannak, az eleje pedig csillámos, ez szépen potyog is... Borzalmas idegesítő, hogy az árnyalatoknak sem neve, sem száma nincsen. Én szeretem, ha van nevük, nekem nagyon hiányzik, hogy nem adtak nekik, pedig jó kis színek. Na de mindegy, nem ez itt a legnagyobb baj.

A hátulján vannak a szokásos infók, összetevők ilyesmik.

Kis útmutató és maga a paletta.

Ők a színek, sajna név nélkül.

Mint azt már említettem olvasgattam ugye a márkáról és az ára ellenére azért voltak bizonyos elvárásaim... aztán belenyúltam a swatchok készítésénél az első színbe. Hát mit ne mondjak én még egy sminkben sem csalódtam ekkorát, mint ebben a palettában, az első sor után már el is ment a kedvem az egésztől. A textúra kemény, szinte semmi pigmentáció, gondoltam hagyom a fenébe. Szerencsére a szebb árnyalatok sokkal, de sokkal jobban teljesítettek, de valahogy megmaradt bennem az a fura csalódottság és nem is tudtam élvezni a dolgot. A jobb pigmentációjú színek (swatchokon egyértelműen lehet látni, hogy melyekről van szó) textúrája porzik sajnos és olyan furán ragadós, ilyet én még nem tapasztaltam korábban. Kíváncsi vagyok, hogy a monók is ilyenek-e... Ha valakinek van tapasztalata megoszthatná!Vagy egy dolcsiért kipróbálom :D. Sajnos a tartósság sem jó, alappal a szemhéjamon szépen bírta, de az alsó szempillatőben, szinte sehogy... Nem is akarok többet írni róla, csalódás és kész... A ceruza viszont jó, csak éppen nem lehet lemosni semmivel :D.

Az első sor első három színe nagyon gyenge az utolsó már jobb.

Itt az első árnyalat volt gyengébb (kemény textúra), de a többi okés.

Itt látszik, hogy a második és a negyedik a gynegébb, alig tudtam csíkot húzni velük.

Értékelés:
  • termék: 6/10
  • használat: 3/5
  • csomagolás: 3/5
Összegzés: 3as. Nem szeretek csalódni és eddig olyan ritkán kellett sminktermékben csalódnom. Egyedül a nevetséges ára miatt nem bosszankodok és szomorkodok, de ha még drága is lett volna, hát őrjöngenék az tuti. Nem ajánlanám megvételre maradjunk annyiban.

5 megjegyzés:

  1. most van úton egy rendelésem szemhéjpúderrel, krémes szemfestékkel és zselés tussal... remélem nem járok ugyanígy, mert bár nem kerültek sokba, de azért mégis sajnálnám, ha pórul járnék :)

    VálaszTörlés
  2. A hiba ott van, hogy ez a paletta nem a mineral vagy a studio termékcsaládból van! Azok a cuccok ugyanis tényleg nagyon jók! Bár az alap kategóriákban is vannak jó dolgok, de ott azért van silány minőségű is. Szerintem legközelebb próbálj ki valami Mineral-t vagy a Studio-t! :D Azokban szerintem nem csalódnál. :)

    VálaszTörlés
  3. kár érte, pedig nagyon szép :/ Legközelebb mindenki okosabb lesz már neked köszönhetően, ha ez vigasztal.. nem, tudom hogy nem vigasztal :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.