Essence Crystalliced trendkiadás

A Legends Of The Sky mellett ez a csodás csillámos, jeges kollekció lesz még megtalálható az Essence állványokon januártól, de sajnos még mindig nem tudom, hogy melyiket hozzák be hozzánk (reméljük ezt :D). A Crystalliced kiadásban lesznek pasztell árnyalatú ragyogó krémes szemfestékek, csillámok (arcra, szájra, testre), krémes highlighter, csillámos szempillaspirál, körömlakkok és körömmatrica is. És szerelmes is lettem egyből, de hát engem ezzel lehet totálisan megvenni ugye :D. És akkor ez hogy tetszik nektek??

Liquid Eyeshadow - It's a Snow Woman's World, Ice Eyes Baby, Ice Crystals On My Window, Iced Age Reloaded


Snow Flake Mascara Topper

Glitter Froster - Frosted Champaign, Diamond Dust

Lipgloss - It's a Snow Woman's World, Diamond Dust, Ice Crystals On My Window

Liquid Highlighter

Nail Polish - It's a Snow Woman's World, Ice Crystals On My Window, Iced Age Reloaded

Nail Polish - Ice Eyes Baby, Frosted Champaign

Nail Art Sticker - Frozen Playground

20 megjegyzés:

  1. Nekem ebben a kollekcióban leginkább a nevek tetszenek. Ice eyes baby, találó. :D Ha mondjuk a csomagoláson rajta lenne a motkány a Jégkorszakból, meg is vennék valamit. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon régóta keresek folyékony highlightert,remélem ez használható lesz.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is sokkal jobban bejön ez, mint az aviátoros :) Közepesen erős csillámmániában szenvedek :D :D

    VálaszTörlés
  4. bipa saját márkájából (look by bipa) is vannak nagyon szuper kis körömmatricák..be is szereztem.. hópihék- mikulások. nagyon helyeske :)

    VálaszTörlés
  5. Fura, de egyik trendkiadás sem tetszik, innen a folyékony highlighter érdekelne, a másikból meg konkrétan semmi. :D

    VálaszTörlés
  6. Már vagy két hete hópelyhes körömmatricát keresek, erre itt lesz! :@ Miért nem decemberre tervezték ezt???

    Nekem a másik jobban tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. még mindig nem annyira elterjedt a csillámmánia akkor... na majd teszünk róla, hogy megváltozzon a helyzet :D

    VálaszTörlés
  8. a körömmatrica kell, hópihék! :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  9. Ebből majdnem minden kell!!!!! Tuti, hogy a legends of the sky jön be hozzánk, mert abból semmi nem tetszik... mindig így járok:(

    VálaszTörlés
  10. de ez mindig így van sajna :(

    VálaszTörlés
  11. Ez sokkal jobb mint a másik! Ezeket ugyanilyen hideg színű outfitekkel tudom elképzelni! Fehér kabát, világos nadrág.. Szóval szerintem ilyesmikhez nézne ki nagyon nagyon jól. Meg a szőke hajúaknak állnak még jól az ilyen színek.

    http://velvetfizz.blogspot.com

    VálaszTörlés
  12. A körömlakkok és a körömmatricák tetszenek! (De miért januárban jön be, mikor én karácsony előtt akarok hópihét a körmömre???)

    VálaszTörlés
  13. igen inkább ez lenne decemberben, mint a circus circus (ami kifejezetten taszít::D aki hópihét szeretne tudnám ajánlani a konadot nekem ilyenem van. igaz van rajta 2 másféle matrica is, de a hópihe miatt szoktam megvenni és fodrászkellékesekben kapható. http://ajandekbutik.hu/termek/3d_-_20_korommatrica.html

    VálaszTörlés
  14. ez sokkal jobban tetszik, mint a másik, abból semmi sem fogott meg. úgyhogy tuti nem ezt fogják behozni.. :D

    VálaszTörlés
  15. Ice Eyes Baby - ezen csak én sírtam be?:D

    VálaszTörlés
  16. Hozzák be!!! Szeretnék körömlakkot:)
    Pont tegnap lettem leszúrva, h annyi lakkom van, mint a fene. És meg is fogadtam, h nem veszek az idén többet. De olyan nehéz megállni:S Mindig mutattok vmi szépséget! Hogy tudjon így az ember spórolni:D??? :D:D:D

    VálaszTörlés
  17. Nekem a körömlakkok tetszenek és a matrica. :D
    A másik trendkiadás nem az én világom. :/
    Azt lehet tudni, hogy a sütis kézkrémek lesznek-e nálunk? :

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.