Adventi Szépség Naptár - 7. nap

9:50 du.
Gyalázatos vagyok, hogy kihagytam az előző napot, tudom. De annyira nagyon fáradt voltam, hogy semmihez nem volt erőm, bár ez elég gyenge kifogás azt hiszem... Remélem a Mikulás telepakolta mindenki csizmácskáját tegnap este!




A mai szépségtippem nem más, mint hogyan készítsünk folyékony highlightert sk. Nem kell hozzá más csak valami szép természetesebb árnyalatú csillámos pigment (a csillámpor túl durva, attól finomabb kell most), mondjuk arany, ezüst, pezsgő, halvány rózsaszín stb, plusz vagy egy primer, vagy egy könnyű hidratálókrém. Egy kevés pigmentet és egy kevés krémet/primert keverjünk össze a kézfejünkön vagy egy kis tálkában és... :D kész is. Ha esetleg primerrel dolgoztunk azt felvihetjük a sminkünk alá is, így csak egy kis enyhe, sejtelmes fénye lesz az orcánknak. A keveréket bárhová használhatjuk, dekoltázsra, karra, lábra, szóval tényleg bárhová :D.

A mai napi zeném a nálunk kevésbé ismert rénszarvas, Rudolf zenéje, aki itt kint Amerikába óriási nagy népszerűségnek örvend, nem egy kertben láttam a felfújható vagy világítós verzióját a kis piros orrú barátunknak.



A mai filmem pedig egy mese, méghozzá a Szépség és a szörnyeteg - Elvarázsolt karácsony, mert imádom a mese karaktereit és imádom a karácsonyt, szóval jó kis párosítás a néhány gagyi jelenet ellenére is :D.


3 megjegyzés:

  1. Így én is csináltam már highlightert:)

    VálaszTörlés
  2. jó dolog mert olyan árnyalatot gyárthatsz, amilyet csak akarsz :D

    VálaszTörlés
  3. de jó a szépségtipp, majd ki fogom próbálni és imádjuk rudolphot! :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.