Urban Decay Eyeshadow - teszt

Ugyan palettákat már teszteltem az Urban Decay-től, de a márka sima mono szemhéjpúderei is igencsak figyelemreméltóak. A decemberi MyGlam csomagomban volt is egy, lássuk hogyan teljesít!

Nagyon kis mutatós az egész design.


A szemhéjpúder egy műanyag, átlátszó kis dobozkában érkezik, amin lila feliratok tájékoztatnak minket róla, hogy mit is tartunk a kezünkben. A sok papírdobozka után kicsit fura és szokatlan és szerintem nem éppen környezetbarát, de amúgy tetszik. A szemhéjpúder egy ezüstös műanyag tégelykében van, amely belül fekete, a tetején pedig van egy kis ablakocska, amin keresztül láthatjuk, hogy milyen árnyalatot választottunk. A mérete egyébként akkora, mint egy MAC mono szemhéjpúder, csak egy kicsit viccesebb és fantáziadúsabb a kivitelezés, de hát az Urban Decay pont erről híres. Nagy nehezen még arra is rájöttem, hogy egy vidámparki érméről mintázták az egész külsőt :D. Az alján természetesen megtalálható az árnyalat neve meg még egy pár infó.

Kint vagyunk a víz.. vagyis dobozból.

Good for one fare :D.

A bűnbeesés első lépése...

Az csomagban található árnyalat a Sin volt, ez egy csodás enyhén rózsás tónusú pezsgő árnyalat, shimmer finisű, vagyis fényes, de nem csillámos. A textúrája tökéletes, puha, szinte krémes és egyáltalán nem porzik. A pigmentáltsága nagyszerű és leteszteltem primer nélkül is, simán kibírt legalább 6 órát, ami az én esetemben nagyon jó eredmény. És nem is tudok mást hozzáfűzni igazából. Egyszerűen tökéletes és bárcsak minden szemhéjpúder ennyire könnyen kezelhető és pigmentált lenne. Vágyok rá, hogy begyűjtsek még egy pár hasonlót az Urban Decay kínálatából. Az ára 17 dollár, vagyis kb 4000 Ft, ami ugyan nem a legolcsóbb, de ezért a minőségért megéri akkor is :D.

Még ha korábban nem is az én színem volt, de egyszerűen imádom... ki érti?

És fényeeees!


Értékelés:
  • termék: 10/10
  • használat: 5/5
  • csomagolás: 5/5
Összegzés: 5*ös. Szeretek csillagos ötösöket osztogatni, mert szeretem a hibátlan termékeket. Ez most az :D. Csak ajánlani tudom, érdemes az UD mono szemhéjpúderiből is szemezgetni a paletták mellett.

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szín ! nem hiszed el de éppen az UD márkából keresek sminkcuccokat, először ugyan ezeket néztem de 13 Font/db., így inkább a Naked palettát fogom megrendelni 32 Fontért, valamint kinéztem még 2 szájkontúrceruzát az Illegal és Paranoid árnyalatokat, ezekből van már neked milyen a minőségük, pontosabban ha ismered a tartósságuk ?
    :)

    VálaszTörlés
  2. sajna nincsen belőlük, mert én nem igazán használok magamon szájcerkát, de biztosan jó :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem monoim voltak előbb, azután akartam csak a Naked palettát...imádom őket, a legjobb szemhéjpúdereim...ha érdekel majd csinálok néhány swatchot

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁ hogy én a Sin-t mennyire imádom :D Valahol megpróbálom megkeresni és megrendelni.Annyira szép :) Már szabályosan rá kell parancsolnom magamra,hogy ne mindig csak ezt használjam a Naked-ből.

    VálaszTörlés
  5. érdekelnek a swatchok, de még mennyire :D

    VálaszTörlés
  6. Ezek vannak: Midnight cowgirl, Baked, X, Twice baked, Longue, Blunt, (igyekeztem olyanokat vásárolni, amik nincsenek a Naked-ben)
    plusz Deluxeból: Zero, és Sting azt hiszem ez az összes, holnap felrakok swatchokat

    VálaszTörlés
  7. Ebben a bejegyzésben vannak benne a monok is.
    http://makeupismyskin.blogspot.com/2011/12/urban-decay-termekek.html
    Nagyon igyekeztem :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.