Napi kedvenc - illatos karkötők

7:10 du.
A Lisa Hoffmann márkanév valószínűleg nem túl sok mindenkinek ismerős még (főleg parfümök, testápolási termékek és gyertyák), de azt hiszem ezzel a kis újdonsággal meg fog változni a helyzet. Nagyon ötletes és nagyon hasznos és még csak véletlenül sem gagyi ez az öt csodás karkötő, amelyeknek kis charmjai speciális cellulózból készült gyöngyöket tartalmaznak, amiket parfümmel itattak át. Ha pedig nem érezzük tovább az illatot egyszerűen ki lehet őket cserélni. Ideális illatanyag allergiában szenvedőknek, hiszen a gyöngyök nem érnek hozzá a bőrhöz. A karkötők ára 65 dollár (ehhez egy utántöltő is jár), az utántöltőket pedig külön is meg lehet venni 20 dollárért. Enyhe karkötőmániám (pláne, hogy pont az ilyeneket szeretem) el is kezdett üvöltözni, hogy rendelj gyorsan egyet... Nektek hogy tetszik a dolog, bevállalnátok?

Tunéziai neroli




Francia skarlát zsálya

Japán agarfa

Toszkán füge

Madagaszkári orchidea

8 megjegyzés:

  1. nekem nagyon nagyon bejön!!! imádom az ilyen karkötőket, és mindig mindent szagolgatok tehát ezt nekem találták ki!
    de vajon meddig illatoznak?:s

    VálaszTörlés
  2. csak annyi van a honlapon, hogy hetekig... hogy ez most 2 hét vagy 8 hét azt nemtom...

    VálaszTörlés
  3. Hát az a zöld karkötő fantasztikus!!!:D

    VálaszTörlés
  4. úúúúúúúúúúúú nekem is!!! :D

    VálaszTörlés
  5. Ide nekem mindet *-* <3
    Teljesen beléjük szerettem :D

    VálaszTörlés
  6. madagaszkári orchidea. nagyon nagyon lájk. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.