Havi kedvencek

Ismét eltelt egy hónap és ismét nagyon gyorsan... Minél öregebb vagyok annál gyorsabban :(. Volt hálaadás, black friday és cyber monday (természetesen én ilyenkor nem veszek ugyebár semmit se :D), country tánc órám, jó kis csajos buli a sorstársakkal... Szép kis hónap volt, ráadásul az időjárás is kellemes, szerintem nem nagyon volt 10 fok alatt a hőmérséklet. A hajam színét is megváltoztattam és örülök, hogy megint vörös lettem. Alig várom, hogy mit tartogat a december, már csak azért is mert én a karácsonyt bizony pálmafákkal és tengerparttal fogom ünnepelni, de ne utáljatok, nem az én hibám... Na de nézzük inkább, hogy miket használtam a leggyakrabban novemberben.

Jön a kariiiii!!!!


Csoportkép, hiányosan :D.

Havi kedvenc arcápolási termék: semmi újdonságot nem szereztem be mostanában, mert el vagyok látva kellőképpen, de ezt a radírt még nem mutattam be, szóval ő legyen a havi kedvenc. Bijó :D.

Nem vagyok amúgy bijó mániákus...

Havi kedvenc testápolási termék: szintén natúr, bár nem bijó ez a gyombéres cukros testradír, aminek olyan isteni finom illata van, hogy legszívesebben megenném azonnal.

Bárcsak lehetne illatot közvetíteni neten keresztül...

Havi kedvenc hajápolási termék: a dúsítás a mániám és ezt a kis spray-t minden másnap elő is veszem. Műkszik :D.

Mert minél dúsabb, annál jobb.

Havi kedvenc körömlakk: ami lemaradt a csoportképről, de a Hard Candy őrületes pinkje mindig megdobogtatja a szívemet, ha ránézek. ITT láthattok vele NOTD!

Havi kedvenc szemhéjpúder: a MAC Shimmermint-je konkrétan le se rohadt rólam az elmúlt hónapban :D. ITT találjátok a tesztet!

Havi kedvenc szájfény/rúzs: Hard Candy Glossaholic, nem is értem miért ezt használtam a legtöbbet, amikor ki vagyok akadva, attól hogy mennyire nem lehet az applikátort kihúzni... ITT találjátok a tesztet!

Havi kedvenc szempillaspirál: nem tudok leszokni a Benefitről... ITT találjátok a tesztet!

Havi kedvenc arcpirosító: az outletben vásárolt kis MAC pír a szívem csücske mostanság. ITT találjátok a tesztet!

Havi kedvenc ecset: a csodás és utánozhatatlan Sonia Kashuk korrektor és alapozó ecset. ITT találtok képet a teljes szettről!

Havi kedvenc ruhadarab: egy Dream Out Loud csizmike, amibe belezúgtam, de hát csak rá kell nézni...

Hát nem nagyon cuki?

Havi kedvenc zene: természetesen én már karácsonyi válogatást hallgatok egy ideje :D.



Havi kedvenc film: most sok mindent néztem meg, de egyik sem volt hú de nagy élmény. A Thor még aránylag tetszett mondjuk.



Havi kedvenc könyv: még mindig a Kardok Vihara, mert nincsen annyi időm olvasni, amennyit szeretnék...



Havi kedvenc kaja: tök... ettem töklevest és pitét is, isteni finomak, totálisan rájuk lehet kattanni.



Havi legnagyobb csalódás: azt hogy már megint nem volt idő New York-ra...


Havi kedvenc arcápolási termék:
Havi kedvenc testápolási termék:
Havi kedvenc hajápolási termék:
Havi kedvenc körömlakk:
Havi kedvenc szemhéjpúder:
Havi kedvenc szájfény/rúzs:
Havi kedvenc szempillaspirál:
Havi kedvenc arcpirosító:
Havi kedvenc ecset:
Havi kedvenc ruhadarab:
Havi kedvenc zene:
Havi kedvenc film:
Havi kedvenc könyv:
Havi kedvenc kaja: 
Havi legnagyobb csalódás:

9 megjegyzés:

  1. az a csizma... *.*
    na meg az a gyömbéres cucc :D odavagyok teljesen az ilyen cukor, süti illatú dolgokért :D
    és sütőtök 4ever :D

    VálaszTörlés
  2. bárcsak nekem is ennyi csalódásom lenne :D

    VálaszTörlés
  3. A gyömbéres cukros testradírt olvasva megkívántam a gyömbéres sütit.. :D
    A tökleves tényleg nagyon finom, nem szeretem a tököt, de a rozmaringos leves belőle.... huhh eszelősen jó.
    A csizmát majd megmutatod "élőben" ruhás posztban? :)

    VálaszTörlés
  4. Uhh, az a szájfény! Oo Meseszép!
    Én is tököt ettem egész hónapban, csak sült verizóban, forrón, sütivel vagy keksszel. :)

    VálaszTörlés
  5. hát ha le tudom magamat fotózni a csizmivel, akkor megmutatom :D

    VálaszTörlés
  6. Havi kedvenc testápolási termék: Burjois szemfesték-lemosó (mindegyik szuper!!)
    Havi kedvenc hajápolási termék: nivea sampon
    Havi kedvenc körömlakk: több is :D piros Catrice lakkom, új miss sporty limited edition (szürkés-lilás..nem tudom pontosan a nevét,de nagyon tuti)
    Havi kedvenc szemhéjpúder: ez a kihagyós nálam :)
    Havi kedvenc szájfény/rúzs: carmex classic moisturising lip balm
    Havi kedvenc szempillaspirál:uuuh Burjois nagyonúj forgós spirálja (többek között ezt is hozza Jézuska :D)
    Havi kedvenc arcpirosító: mäc kicsit rózsaszínes pirosítója nagyon tuti :)
    Havi kedvenc ecset: nincs.. talán a pirosítós :)
    Havi kedvenc ruhadarab: új szupi hó-vízálló,de mégis nöies szörös fekete csizmácskám :)
    Havi kedvenc zene: guetta- titanium <3
    Havi kedvenc film: sorozat.. gossip girl függö lettem :D
    Havi kedvenc könyv: eine einführung in probleme, theorien und strategien(vizsgára készülök.. -.-)
    Havi kedvenc kaja: csirkefalatka a mekiböl (tudom..ártalmas és veszélyes..de isteni)
    Havi legnagyobb csalódás: a fölöttem lakó helyes srác,akire azt hittem,hogy álmaim pasija egy igazi szemét és ráadásul még bunkó és beképzelt is lett hirtelen..

    VálaszTörlés
  7. jó kis könyvet olvasol látom :D

    VálaszTörlés
  8. érdekes.. minden 5. oldalnál alszok csak el :D:D:D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.