MAC Naturally

Minden év januárjában van valami nagyon natúros MAC kollekció, sejtettem, hogy most is lesz, de nem voltam odáig tőle egy cseppet sem. Egészen addig, amíg ki nem derült, hogy idén mineralize vonalon megy majd a dolog. Máris jobb és máris jobban tetszik, köszönöm kedves MAC, hogy összeszedted magad! A teljesen gagyi és értelmetlen Miss Piggy (azóta sem tudom megbocsátani...) dolog és a Daphne Guinness kollekció abszolút érdektelen és silány termékei után teljes mértékben felüdülés látni ezeket a csodás mineralize termékeket (szemhéjpúderek, msf-ek, arcpirosítók), valamint a natúr árnyalatú, de valahogy mégis nagyon tetszetős szájfényeket és rúzsokat. Amolyan alapárnyalatok beszerzésére jó kollekció, én rögtön 5 termékkel bővítettem is a januári kívánságlistámat :D. Szépek, na. És érzem, hogy az In the Sun elnevezésű szemhéjpúder nagy kedvenc lesz, nálam az első helyen van a listán.




Mineralize Eyeshadow - Cloudy Afternoon (krémszín arany, szürke és rózsaszín erezettel)

Mineralize Eyeshadow - Daylight (barack, koszos kékes levendula erezettel)

Mineralize Eyeshadow - In The Sun (arany lila erezettel)

Mineralize Eyeshadow - Twiglight Falls (hideg barna bronz erezettel)

Mineralize Eyeshadow - Summer Haze (világos arany mélyebb arany erezettel)

Mineralize Blush - Early Morning (barackos pink)

Mineralize Blush - Fresh Honey (meleg barack)

Mineralize Blush - Subtle Breeze (kékes pink)

Mineralize Skinfinsih - Redhead (arany és lazac rózsaszín)

Mineralize Skinfinish - Blonde (lágy pink és rózsaszín)

Lipstick - A Perfect Day, Beach Sand, Sweet Sunrise, Pillow Talk

Lipglass - The Wee Coquette, Hot Spell, Naked Space, Fresh Air

286 Duo Fibre Tapered Brush

14 megjegyzés:

  1. Istenem de gyönyörűek ¤.¤

    VálaszTörlés
  2. Lolly, az in the sun nevű szemhélypúderhez elég hasonló baked teljesen no name púderem már van. és nagyon szép a színe, igaz mostanság háttérbe szorult, noha még mindig inkább a barnás-lilás tónusú szemhéjpúdereket használom :)
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. de jó neked :D nekem csak ez jutott, még nem láttam hasonlót se eddig...

    VálaszTörlés
  4. Úristen, ezek egyszerűen csodásak! Az In The Sun nagy szerelmem lesz!

    VálaszTörlés
  5. Megfogadtam, hogy nyitásra odamegyek, mert a Redhead-re már ezer éve vágyok! :)

    A twilight falls és az In the sun nagyon tetszenek így, de azért kíváncsi leszek a swatchokra, ezek az erezetes dolgok becsapósak tudnak lenni.

    VálaszTörlés
  6. Dejóóó:) Lolly, nem tudod a 286-os ecset kb mekkora lesz? 226-szerű blending vagy inkább a limitált 266-oshoz hasonló kisebb?Köszi:)

    VálaszTörlés
  7. Ma reggel boldogan mentem a Mac-be az egyik pirosítóért, erre nem is ez a kollekció volt.:( Nem tudsz róla valamit? Nem jön ez Magyarországra? Vagy majd később lesz? Annyira vártam már pedig.

    VálaszTörlés
  8. Sajnos nem tudom, hogy mikor lesz otthon kapható, de még itt Amerikában sincsen egyelőre

    VálaszTörlés
  9. Jó lenne tudni, mert annyira tetszenek a rúzsok és a szájfények, már most magaménak akarom őket tudni... :)

    VálaszTörlés
  10. ha megtudok valamit akkor szólok :D

    VálaszTörlés
  11. ma kaptam smsben,hogy már kapható a kollekció a Mac üzletekben:)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.