Revlon ColorBurst Lipgloss - teszt

Életemben most először vettem és próbáltam ki Revlon termékeket, méghozzá egy rúzsbalzsamot (nem tudok milyen nevet kitalálni már neki...), egy szempillaspirált és egy szájfényt...

Jó ez úgy ahogy van, egyszerű, de nagyszerű.

Nem túl sok mindent tudok a márkáról és termékeiről, mert igazából annyira soha nem érdekelt a Revlon, nem nagyon fogott meg egyetlen egy terméke sem különösebben. Aztán megláttam ezeket csodás színű Colorburst Lip Butter-eket és elkezdtem kutakodni az állványokon, hogy talán mégis érdekel a dolog. Így bukkantam rá a szintén Colorburst családba tartozó szájfényekre. A csomagolás teljesen rendben van, hiába egy olcsóbb kategóriájú márkáról van szó nagyon szép és elegáns és egyszerű (érdekes módon ez amúgy nem minden termékükről mondható el, elsősorban a rúzsok és a szájfények ilyen szép igényesek). Áttetsző tubus, hogy lássuk a színt, fekete matt kupak, rajta ezüst Revlon felirat, a tubus alján pedig az infók. Az applikátor érdekes kialakítású, de igazából nem rossz, jól lehet vele dolgozni és elegendő mennyiségű szájfényt vesz fel szerencsére (örök heppem :D). 

Szerintem nem lila, de igazából mindegy :D.

Nem csípem az ilyen applikátort, de legalább - amint azt látni is lehet - elegendő szájfényt vesz fel.

Árnyalatokból nagy a választék és vannak igazán csodálatos színek, persze azokból mindenhol hiány van :D. De így is sikerült találnom egy leginkább az elbűvölő szóval jellemezhető árnyalatot, ami a Crystal Lilac fantázianevet kapta. Igazából szerintem lila nem nagyon van benne, inkább mályvás rózsaszínes, csodaszép lilás-kékes fényű csillámokkal. Az állaga kellemes (inkább krémes), nem ragad, könnyű felapplikálni és még viszonylag tartós is, az ajkakat egyáltalán nem szárítja. De amit én a legjobban szeretek benne, az az hogy nagyon szépen látszódik a szín az ajkakon, abszolút nem átlátszó hála az égnek, mert már kezdett elegem lenni belőlük. Szóval nagyszerűen érvényesül az ajkakon és be kell valljam alig várom, hogy egy barackos, korallos árnyalatot is kipróbálhassak :D. Az ára egyébként 7 dollár környékén mozog, nem tudom pontosan mert éppen akcióban volt. Ez forintban 1500 körül van, ennyit nekem bőven megér ez a minőség, mert lazán vetekszik a drágább márkák szájfényeivel.

És ennyire csodás és szépen fedő a szín. Tökélestes minden alkalomra!

Értékelés:
  • termék: 9/10
  • használat: 5/5
  • csomagolás: 5/5
Összegzés: 5ös. Nem igazán van benne hiba... talán az applikátorba bele tudnék egy kicsit kötni :D. Jó lenne, ha minden szájfény minimum ilyen lenne! 

7 megjegyzés:

  1. Tényleg mesés a színe :) És előre is kellemes és boldog karácsonyt! *Chanel

    VálaszTörlés
  2. Szép színe van és a karodon lévő mintáról is látom az állagát :)
    Kár, hogy itthon nem kapható, igaz itt biztosan jóval drágább lenne mint minden.

    VálaszTörlés
  3. Chanel: neked is :D

    Dorotka: levédetem :D

    E73: igen én is azt nézegetem, hogy már a swatch alapján lehet tudni hogy nagyon jó. otthon meg kábé egy ezrest simán rátennének :(

    VálaszTörlés
  4. Szép, annyira megkívántam, pedig nem is avgyok oda a rózsaszín szájfényekért :-P

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon szép, én már rég epedezek pár Revlon termékért, néhány hónapja voltam Müllerben és ott mintha láttam volna Revlon állványt, de valószínűleg csak hallucináltam :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.