Essence Legends Of The Sky trendkiadás

Az Essence januári trendkiadása egészen a 40es évekig repít minket vissza, szó szerint ráadásul, hiszen az aviátor stílusnak szentelték ezt az új kollekciót. A szemhéjpúder paletta úgy látszik, most már kitörölhetetlen a kiadásokból, ezúttal is van, méghozzá fémdobozban és igencsak különleges színekkel (azért a piros és narancs üt). De vannak megint rúzsok, reméljük olyan jók lesznek, mint a nyári matrózos kollekció rúzsai. Ezeken kívül van még természetesen az elmaradhatatlan jó sok körömlakk, púderes pirosító és három szemceruza-szemhéjceruza duó is. Nektek mennyire jön be ez a kollekció? Ja és fogalmam sincsen, hogy lesz e nálunk, mert kettő lesz és gondolom még vitáznak azon, hogy melyiket hozzák be.

Legends Of The Sky Eyeshadow Palette


Legends Of The Sky Eyeshadow Palette

Liner And Eyeshadow Stick - Biplane's Flight, Like Leo's Pilot Jacket, I Am A Viator

Lipstick - I Am A Viator, Flying Higher

Powder Blush - No Better Way To Sky

Nail Polish - I Wear My Flying Googles At Night, Like Leo's Pilot Jacket, I Am A Viator

Nail Polish - No Better Way To Sky, Take My red Way, Flying Higher

17 megjegyzés:

  1. Az "I am Viator" lakknak nagyon szépe színe van :] A másik kiadásról lehet tudni valamit?

    N.

    VálaszTörlés
  2. Ebből is és a másikból is van ami tetszik, így megértem, hogy ez vita tárgyát képezi. :) 3 lakk színe kísértetiesen hasonlít a Natventurista lakkokhoz, én biztos több rúzst tettem volna bele, de a paletta az tényleg nem rossz és a pirosítóval is megismerkednék szívesen. :)

    VálaszTörlés
  3. annyira nem esett le az állam. a pirosító és az első három körömlakk tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez a trendkiadás sokkal jobban bejön, mint a circuszos. :) Remélem behozzák hozzánk! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez valahogy engem se fogott meg, viszont azért az a nagyon világos rúzst megnézném magamnak, de kb ennyi.

    VálaszTörlés
  6. ezt is èloben kell làtni.:)) kicsit fura ez a kiadàs,a circus szerintem szebb,akkor is ha mèg èloben nem làttam.nekem ez nagyon olyan urban messages beutèsu

    VálaszTörlés
  7. az örök kérdés: vajon lesz e nálunk?
    szívesen nézegetném én hogy na mit fogok megvenni belőle, csak mindig csalódnom kell mert nálunk nem lesz a kollekció..

    VálaszTörlés
  8. nekem kb csak a pirosító tetszik. am a többi kollekcióban miért nincs szinte sosem pirosító? :(

    VálaszTörlés
  9. Ez a kiadás jobban bejön, mint a királyos. A paletta, a pirosító meg az egyik lakk tetszik. De ha itthon is elérhető lesz, szerintem más is fog velem hazajönni. :P

    VálaszTörlés
  10. mindenképpen szólok majd ha megtudom, hogy melyik lesz nálunk :D ilyenkor nem jó itt lenni, mert amerikában nem nagyon van essence :(

    VálaszTörlés
  11. Annyira jó lenne, ha egyszer "tisztességesen" összetennének egy trendkiadást. Paletta, pirosító, körömlakk, rúzs. És nem két színnel, hanem mondjuk néggyel.

    VálaszTörlés
  12. a körömlakkok nem, de a többis zsuper! Rég nem hoztam ennyire lázba 'Essence-ék'.

    VálaszTörlés
  13. A pirosító és a lakkok nagyon tetszenek. A koncepció is bár azért jobbat is el tudnék képzelni a témában. A szemhéjpúder paletta is szép, de ki tudja milyen lesz élőben? Egy pirosas, bordós rúzst még odatehettek volna azért. Meg a hulla színű helyett valami elegánsabb nude árnyalatot. Szóval vegyes érzelmeim vannak a kiadással szemben, de nagyon örülnék, ha behoznák. A másik kettő valahogy nem fogott meg.

    VálaszTörlés
  14. ja és egy barackos rúzst!! :D Azt lehagytam.

    VálaszTörlés
  15. Nemnemnem:( A cirkuszosat szeretném.De a tapasztalatom az,hogy soha nem azt hozzák be,ami nekem tetszik,hanem a teljesen felesleges,unalmas,nemjó kollekciókat:D

    VálaszTörlés
  16. :\ ez azért kevéske... :S

    VálaszTörlés
  17. A Legend's of the sky már van a kiskunhalasi müllerben :) Viszont a dunaújvárosi rossmannban csak a sütis kézkrémek voltak még kint tegnap.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.