Adventi Szépség Naptár - 2. nap

7:09 du.
Elérkezett december második napja, vagyis az adventi naptáram második napja :D. Fogadjátok ezt is szeretettel!




A mai napi szépségtippem lehet, hogy már sokatok ismerős, de lehet hogy páran még nem hallottak erről a kis trükkről. Hogy mi a legolcsóbb és a leghatásosabb szemfestéklemosó? Nem más, mint a Johnson&Johnson babatusfürdő, méghozzá a rózsaszín kupakos. Hogy miért: 1. kíméletes a bőrhöz, 2. a benne lévő babaolajnak köszönhetően leold mindent, 3. nem csípi a szemet. Én a mai napig ezt használom a szemfestékem lemosásához és tökéletesen bevált, nem lettem se ráncos, nem irritálta soha a bőrömet, a szempilláim sem hullanak tőle, szóval tényleg bevált!

A mai zene: nem igazi a karácsony hó nélkül... Itt még nem esik a hó, mondjuk annyira nem is hiányzik, de azért huszadika körül majd elkezdhet esni felőlem. Addig is I'm dreaming of a white christmas...

A mai film: ez a film már klasszikus... Karácsonyi vakáció, mert a vidámság is nélkülözhetetlen ilyenkor!


7 megjegyzés:

  1. Én sminklemosáshoz olivaolajat használok, vagy amikor kedvem van, akkor még kicsit összekeverem aloe vera-val. Olcsó, hatásos és természetes. :)

    VálaszTörlés
  2. A tusfürdőt kipróbálom, köszönöm a tippet!

    VálaszTörlés
  3. A babafürdetőknek amúgy is olyan fini illatuk van :) lehet hogy ki fogom próbálni. A Karácsonyi vakáció pedig nálam benne van a top 5-ben :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jól hangzik. Még nem is hallottam így róla. Egy csomó sminklemosó iszonyúen irrálja a bőröm. piros lesz, meg húzódik. Sokszor krémmel szedem le. egyébként az sem olyan rossz. Simán leszedi.
    Ezt ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés
  5. wow, nekem ez még eszembe sem jutott. és pont véletlenül ezt a rózsaszínt használom tusoláshoz, h ne legyen olyan száraz a bőröm. mindenképp kiprbálom

    VálaszTörlés
  6. szerintem érdemes kipróbálni :D én nem azt mondom, hogy mindenkinek be fog válni, de ha az én extra érzékeny szemkörnyékemre okés volt...

    VálaszTörlés
  7. Dejó! Ezt még sosem hallottam, de ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.