Felelsz vagy mersz?

3:53 du.
Vagyis angolszász nyelvterületen truth or dare? Ez lett ugyanis Madonna első parfümjének a neve (ha valaki nem tudná, hogy miért, akkor elárulom: ez volt Madonna Blonde Ambition turnéjához készített koncertfilm címe), amely jövőre kerül majd a polcokra. Állítólag egy érdekes virágos kompozícióra számíthatunk az énekesnőtől vagyis hát inkább a parfümőröktől. Én mindenesetre kíváncsian várom, reméljük jó lesz. Ja és már az első kampánykép is napvilágot látott, dupla Madonnával :D. Az üveg tetszetős, semmi extra, de mégis van benne valami. Olyan mint Madonna...


8 megjegyzés:

  1. Nah, kiváncsi vagyok :O
    Bár, ha Madonna tervezi, rossz nem lehet :)

    VálaszTörlés
  2. hát reméljük nem olyan szokásos celebparfüm lesz, cukorkaillattal...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülünk a kampányképnek... én kicsit átb*szva érzem magam :D vagy lehet hogy ez egy 10-20 évvel ezelőtti kép...

    VálaszTörlés
  4. Biztos, hogy nem cukorkás lesz :)
    Madonnához én egy jó kis fás, bőrös illatot tudnék elképzelni gardéniával és egy cseppnyi édes vaníliával.

    VálaszTörlés
  5. Csak rákerestem :)
    Köze nem lesz a cukorkához.
    http://www.fragrantica.com/perfume/Madonna/Truth-or-Dare-13756.html

    VálaszTörlés
  6. rommá van retusálva az tény

    VálaszTörlés
  7. na erre nagyon kíváncsi vagyok!! szagizd majd meg!! :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.