Újdonság | MAC Lightness Of Being Collection

6:23 du.
A MAC az újévet mindig egy csodaszép mineralize kollekcióval ünnepli és természetesen ezt most sem lesz másképp. A Lightnes Of Being tökéletes kezdés a márka számára 2015-ben, mert mit ne  mondjak, szerintem az idén valahogy nem voltak a topon (legalábbis számomra nem igazán), míg régebben kevesebb, de jobb kiadások voltak, most nagyon sok van és esni látszik a színvonal is sajnos. Azonban ezek a végtelenül finom és lágy színek, a jól összeválogatott termékek és az összhatás újra a csúcsra röpítette nálam a MAC-et. Kezdjük a nagyon menő mintákkal. Hát milyen klasszul néznek ki ezek a kötött motívumok a szemhéjpúdereken, pirosítókon és skinfinisheken??? Az árnyalatok is csodásak, visszafogottak és természetesek, de mégis látványosak. Az egyetlen dolog, amivel nem vagyok kibékülve, az a csomagolás. Az új mineralize vonal teljesen különálló dizájnt kapott, ami nem baj, csak éppen annyira nem néz ki jól. Bár igazából kit is zavar ez, ha a belső viszont elragadó? A Lightness Of Being kollekció január 17-étől lesz kapható világszerte. 





Mineralize Eyeshadow - Spiritual Life

Mineralize Eyeshadow - Natural Vigor

Mineralize Eyeshadow - Leap

Mineralize Eyeshadow - Just Breathe

Mineralize Eyeshadow - Uninhibited

Mineralize Eyeshadow - Force Of Nature

Eye Pencil - Taupe & Slate

Mineralize Blush - Uplifting

Mineralize Blush - Please Yourself

Mineralize Skinfinish - Lightscapade

Mineralize Skinfinish - Perfect Topping

Mineralize Rich Lipstick -  Luxe Natural, Style Surge & Touch The Earth

Mineralize Rich Lipstick - Be Fabulous & Dreaminess

Mineralize Glass - Beautiful Moves, Boundless Energy, Loose&Lively, On Cue & Poetic

Nail Laquer - Lightness Of Being & Modern Movement

Duo Fibre Brush - 159, 187, 287

Mit szóltok? Nektek hogy tetszik a kollekció???

3 megjegyzés:

  1. Oh igen... nem is szeretem annyira ebben az uj designban a skinfinsh-em. Bena! Nem nez ki jol, nem sikkes, meg kezben tartani se olyan jo. Jol meg is döbbentem amikor ilyen csomagolasban vettem meg imadott Lightscapade-emet, vissza akartam vinni. Na jo... ennyire nem rossz, de ha vmi jo, minek valtoztatni rajta?

    VálaszTörlés
  2. nos ez egy mindig megválaszolatlan kérdés... rühellem, ha valami jót elkúrnak, mert azt hiszik, majd jobb lesz, de közben nem, mert már megszoktuk és megszerettük a régit... mindig ezt csinálják mindenhol :(

    VálaszTörlés
  3. Ma szereztem életem első MAC cuccait, és történetesen mind a kettő ebből a kollekcióból van! A rúzs a Style Surge, és a Modern Movement lakk. Mindkettőt már most imádom, csodásak. Eddig eléggé tartottam a MAC termékektől, mert túlárazottnak gondoltam. Egyelőre még nem tudom jól gondoltam e, pár használat alatt úgyis kiderül! Ha bejön, kinéztem új darabokat! Ó azok a Viva Glam rúzsok... Egyébként pont az Arénában voltam, ahova szerintem Te is jársz, mert valahogy szóba került az Oh Honey, miközben segített választani a rémesen tündéri eladó lány, és mondta, hogy ismer Téged, mert sűrűn mész arra! :-)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.