TESZT | Rival de Loop Young Glitter Mono Eyeshadow - Purple Rain

Pár hete elkezdték a Rossmann üzletekbe kirakosgatni a Rival de Loop Young állványokat, meg persze nyilván a termékeket is és lelkes beauty bloggerhez híven fel is tankoltam pár dolgot, hogy el tudjalak benneteket látni egy kis információval. Első körben egy körömlakkot, két szempillaspirált és egy szemhéjpúdert hoztam el, ez utóbbi a mai tesztalanyom. A RdLY kínálatában három típusú szemhéjpúder található egyébként, vannak matt, metálfényű és csillámos monók is.




A kinézete mindegyiknek ugyanolyan: masszív, átlátszó műanyag pot, cuki csillagos minta, alul az infók. Semmi extra, de nyilván egy budget márkától nem is várunk többet. Meg amúgy sem a külső a lényeg ;). Mivel egy csillámos darabot hoztam el, ezért nem lepődtem meg a felszínén lévő ezüst glitter rengetegtől, ugyanakkor imádkoztam, hogy csak dísznek legyen ott, mert az én jelenlegi ízlésemnek sok lett volna, ha fullra ilyen csillogós a téma.




Szerencsére az imám meghallgatásra talált és az unikornishányás réteg alatt ott lapult egy igencsak szép, matt-szatén alapban minimálisan csillámos (felkenve alig látható) bordós-lilás szemhéjpúder. A színe nagy piros pont, kiváló őszi-téli darab és szerintem nagyon jól kihasználható, mert nem túl sötét és drámai. A pigmentáció nem tökéletes, de alappal/építve megállja a helyét. A porzása minimális, a tartóssága megfelelő. Ennyi pénzért simán megéri ez a darab.



Rival de Loop Young Glitter Eyeshadow - Purple Rain
Elérhetőség: Rossmann üzletek és webshop
Ár: 499 Ft

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, remélem látunk majd sminket is vele :)

    VálaszTörlés
  2. szió! nekem lenne egy hatalmas kérdésem: MELYIK Rossmannban van ilyen? én isten bizony akárhol voltam eddig, nem találtam...

    VálaszTörlés
  3. Csodás szín! Mostanság megszerettem ezeket a színeket, ki érti ezt? :-??

    VálaszTörlés
  4. Szia! Engem a szempillaspirálok érdekelnek. Mikor várható vélemény róluk? Amúgy tényleg nagyon szép ez a szín.

    VálaszTörlés
  5. Én pirosítót vettem,nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  6. Imádom az ilyen burgundis árnyalatokat, de azt hiszem a Catrice Matte Velvet darabja majdhogynem ugyanilyen, ha nem jobb, mármint pigmentáltságot tekintve. Persze attól még ez is szép, és habár imádom a csillámos dolgokat, egy ilyen színhez én is matt hatást képzelnék el.

    VálaszTörlés
  7. Milyen márka ez amúgy? Nem hogy behozták volna az E.L.F.-et ha már olcsóságnál tartunk
    Dia

    VálaszTörlés
  8. Ide írok a nyomdázási tippel kapcsolatban mert fbn nem szeretek írni :D Próbáld meg azt hogy egy papírreszelővel kicsit átsimítod a nyomda"szivacs"felületét, utána a lapot és azt is letörlöd körömlakklemosóval, utána pedig ilyen félkör mozdulattal nyomd a szivacsot a lapra. Szóval érted.. ilyen.. hintázó mozdulattal :D Na mindegy próbáld ki és remélem segít valamit! :D
    Bodri

    VálaszTörlés
  9. Ja és! Megfelelő lakkot használsz? Sima átlagos folyós lakkokból tényleg semmit nem fog felvenni, a speciális erősebb festékű nyomdázó lakk kell hozzá

    Bodri

    VálaszTörlés
  10. @Megaera: az is csodaszép!!! erőteljesebb és mattabb, rajta van a listámon, csak gondoltam kipróbálom ezt is, mert ugye új, meg milyen olcsó :D

    @Dia: a rossmann saját márkája :) de akkor mát a wet n wild is jöhetne ;)

    @Bodri: köszönöm a tippet, kipróbálom és remélem sikerrel járok :)

    VálaszTörlés
  11. Én pirosítót vettem, de nekem borzasztóan porzik, úgyhogy a RdLy pirosítóit biztos, hogy el fogom kerülni, mert csalódás.

    VálaszTörlés
  12. úúú de kár :( akkor ezek szerint nem érdemes kipróbálni...

    VálaszTörlés
  13. én még semmit nem mertem venni tőlük, pedig birizgálja a fantáziám :D

    VálaszTörlés
  14. pedig ennyi pénzért megéri kockáztatni :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.