NOTD | Golden Moscow - piCture pOlish - Moscow

A csodás LakoDom mellé becsúszott a legutóbbi kollekcióból a szintén gyönyörű Moscow is. Soha nem volt még hasonló színem, kint vagyok a komfortzónámból rendesen ezzel a lakkal, mert szentül meg vagyok róla győződve, hogy nekem nem állnak jól a sötétebb színek. De hát ki tudna ellenállni ennek a leírhatatlanul ragyogó bordónak??? Ami máson lilásnak tűnik, de nekem abszolút bordó. Rengeteg különböző színű mikro holo csillám van benne, nagyon elegáns, nagyon vampos és nagyon-nagyon ünnepi hangulatú (már csak 42 nap van karácsonyig!!!). Ez utóbbi tulajdonsága adta az ihletet a lent látható manikűrhöz. Nem is volt kérdés, hogy arannyal fogom párosítani, a csillámban biztos voltam, de a kis strasszokkal rögtönöztem, hirtelen jött az ötlet, hogy ezt a kettőt teszem fel. De egész jó lett :). 





Jajj, el ne felejtsem megemlíteni, hogy természetesen tökéletes a textúrája a lakknak, két rétegben tökéletesen fed, nagyon gyorsan szárad, viszont fedőlakkal sokkal szebben mutat, így jobban előjön a színe. A tartóssága még mindig lenyűgöző, 4 napja van rajtam és még mindig nagyon szép. Nem tudom megunni a pp lakkokat... 




Ti mit gondoltok a Moscow-ról?

7 megjegyzés:

  1. Ezúton hivatalosan megállapítást nyert, hogy jól állnak neked a sötétebb színek is :)

    VálaszTörlés
  2. Kell ez a lakk, még egyik PP lakk sem tetszett annyira, hogy meg akarjam venni, de minél több moscowt látok, annál inkább érzem, hogy meg fogom venni.

    VálaszTörlés
  3. Sajnos csodaszép darab és a minösége is csillagos ötös... Meg sem próbállak lebeszélni róla :D

    VálaszTörlés
  4. Ez nekem is nagyon tetszik, de a két piros PP-m kb. 2 napig hordható, ami azért meredek, mert az olcsó márkák is jobban bírják rajtam. Szóval emiatt nekem ez hiába tetszik nagyon, nem éri meg :(

    VálaszTörlés
  5. Eleinte nem győzött meg annyira ez a lakk, de most már kijelenthetem, hogy tényleg nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  6. @Audrey80: nekem olyan jól bírják, bár más lakkok meg egyáltalán nem...

    @Megaera: engem is akkor győzött meg igazán, amikor felkentem :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a lakk nálam is kívánságlistás. És tényleg jól néz ki a körmeiden, így nem kell aggódnod. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.