Napi smink | Feathered Fall

5:53 du.
Amióta megvettem a Catrice Feathered Fall szemhéjpúdereket szinte le sem tudom tenni őket, így egyértelmű volt, hogy lesz velük napi smink. Ma a Plum Plumed van terítéken, a Peackoktail-t legközelebb mutatom majd meg élesben. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy álomszépek ezek a darabok és csodálatos makeup-ot lehet velük készíteni, bár tény, hogy van aki ezt nappalra túl soknak találná, de egy lágy pírral és rúzzsal\szájfénnyel szerintem simán hordható munkába is. 





Az elkészítéshez az alábbi termékeket használtam:

  • L'Oréal Color Riche Eye Primer Base
  • Rival de Loop Young Eyeshadow - Purple Rain
  • Catrice Feathered Fall Luxury Eyeshadow - Plum Plumes
  • Catrice Metallure Eyeshadow - Metalight
  • Essence Hello Autumn Brow Set - Leaves Are The New Beef
  • Rival de Loop Young super star XXL Volume Mascara
  • MAC Powder Blush - The Perfect Cheek
  • MAC Lipstick - Pure Zen



16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a csillogó szemhéjpúder, már alig várom a sminket a Peackoktail árnyalattal is!

    VálaszTörlés
  2. Brutálisan szép! *.* Én is szerettem volna a lilát is, de végül csak a zöldet sikerült levadászni.

    VálaszTörlés
  3. wow, ezt a spirált megnézem magamnak, nagyon szép pillákat csinált neked.
    milyen a keféje, hagyományos vagy szilikon?

    VálaszTörlés
  4. @Yndre: igyekszek még a héten csinálni azzal is :)

    @Moon Angel: köszönöm szépen :) nekem szerencsém volt, totál le volt fosztva az állvány, de ezek még ott vártak rám :)

    @jikka: sima, de nagy a keféje nagyon :) totál megéri csak 600 ft körül van az ára :)

    VálaszTörlés
  5. @Yndre: igyekszek még a héten csinálni azzal is :)

    @Moon Angel: köszönöm szépen :) nekem szerencsém volt, totál le volt fosztva az állvány, de ezek még ott vártak rám :)

    @jikka: sima, de nagy a keféje nagyon :) totál megéri csak 600 ft körül van az ára :)

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű smink!! nagyon szép vagy!

    VálaszTörlés
  7. Atya-gatya, ez brutál szép, na persze te is! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon köszönöm, aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű a smink és maga a szemhéjpúder színe is!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép smink, és ez a hajszín is nagyon jól áll, ráadásul mézszínű, ami illik a saját márkádhoz :-)

    VálaszTörlés
  11. köszönöm :) nekem még annyira nem jön be ez a hajszín, kicsit szokatlan... erősen gondolkozok, hogy vissza vörösre...

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus a szín és gyönyörűen áll! Egyébként tudom, hogy imádod a hangsúlyos sminkeket a hétköznapokon is, de szerintem azért sem érzed túlzásnak magadon, mert a szemüveg mögött sose árt, ha kicsit hangsúlyosabb a szem. Szemüveg nélkül talán te is soknak éreznéd hétköznapokra, nekem magamról legalábbis ez a tapasztalatom a régmúlt (szemüveghordós) időszakokat is alapul véve. De a lényeg úgyis, hogy csodás lett a sminked ismét! :)

    VálaszTörlés
  13. nyilván emiatt is szeretem, mert egyszerűen muszáj hangsúlyossá tenni a szememet, eleve kicsi ugyanis, a szemüveg tovább kicsinyíti, nincs más választásom, mint erős sminket használni :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.