TESZT | Catrice Ultimate Stay Lipstick - Goldy Brown

9:51 du.
Amióta kipróbáltam és először írtam a Catrice új rúzsairól (ITT), azóta szeretnék még többet beszerezni belőlük, de egészen idáig nem jártam Müller-ben. A napokban azonban szerencsére eljutottam az Europeumba és sikerült végre bővítenem a gyűjteményemet. Sajnos, ahogy számítottam rá, eléggé le volt fosztva az állvány, de találtam egy csodaszép őszre való árnyalatot, a Goldy Brown-t.







Sok újdonságot már nem nagyon tudok mondani az Ultimate Stay rúzsokról, számomra tökéletesek kívül-belül :). A Goldy Brown egy sötét, bordós-barnás árnyalat arany fénnyel, azt hiszem ettől nagyszerűbb rúzst erre a szezonra nem nagyon láttam még, már csak azért sem, mert nagyon különleges ez a szín, nem túl gyakran találkoztam még hasonlóval. Egy matt, natúr szemsminkkel és pírral párosítva a legjobb nappali makeup a hűvösebb időszakra. Még mindig csak ajánlani tudom ezeket a Catrice rúzsokat, tényleg fantasztikusak.




Catrice Ultimate Stay Lipstick - Goldy Brown
Elérhetőség: Müller
Ár: 1549 Ft

9 megjegyzés:

  1. Hú, ez tényleg különleges szín, és jól is áll neked! :)

    VálaszTörlés
  2. wow! az jutott róla eszembe először, hogy nagyon vampos:)

    VálaszTörlés
  3. Elsőre furcsa volt rajta ilyen sötét színt látni, de nagyon jól áll és szerintem nagyon kiemeli a szemed. :)

    Immáron 6 darab szerepel a kívánságlistámon és kettőről bizony te tehetsz! :P

    VálaszTörlés
  4. @Fru: Az tényleg :D

    @Moon Angel: mostanában nagyon ritkán használok feltünö rúzsokat, biztosan azért :) de köszönöm :) habez megnyugtat nekem is legalább annyi van még a listámon ;)

    VálaszTörlés
  5. Azta. :O annyira Te vagy az a rúzs. *_*

    VálaszTörlés
  6. Tényleg nagyon szép, pont kellemes arányban van benne a barna.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.