Holiday 2014 | H&M Beauty

Visszavonhatatlanul karácsonyi lázban égek, már a kedvenc holiday zenéimet is előszedtem, bepakoltam iTunes-ba őket, reggelente ezek ébresztenek (és már a kocsiban is ez szól, jesus...) és szinte vadászok minden márka ünnepi kollekciójára. Betegesen. Az a baj, hogy azt sem tudom melyikkel kezdjem... De mondjuk a H&M Beauty jó választásnak tűnik mert sok helyen kapni, elérhető áron :). Alapjáraton nem a kedvencem ez a vonal, de ilyenkor ki lehet fogni elég jó dolgokat. Mint pl egy illatos csillámspray-t, mert enélkül egyértelműen nincsen karácsony és szilveszter. Vagy itt van ez a cuki körömlakk szett, ami nagyon jó ajándék beauty rajongóknak. Az ecsetek nem csak szépnek, de jónak is tűnnek, különösen a kis kabuki és érdemes egy pillantást vetni a négyes Nudes (avagy nádesz :D, sorry de nem hagyhattam ki) szemhéjpúder palettára is. Lesz mit válogatni a fa alá idén is.

Shimmering Shower Cream - Vanilly Frost ( 990 Ft) & Shimmer Powder - 1490 Ft


3-Pack Lip Pens - 1490 Ft & 2-Pack Nail Polish - 990 Ft

Eye Kit - 1790 Ft & Highlighter - 1490 Ft

6-Pack Eyeshadow - 1790 Ft

Nudes Eyeshadows - 790 Ft & Bronzing Brush - 1290 Ft & Lipgloss - 490 Ft

Body Butter - 990 Ft & Body  Splash - Vanilla Frost (990 ft)

Pinks Blushers - 1290 Ft

4-Pack Lipgloss - 1490 Ft

Nail Polish - 490 Ft

6-Pack Nail Polish - 1990 Ft

Eyelash Curler - 1290 & Keyring With eye Make-up - 1290 Ft

Kabuki Brush - 1990 Ft & Powder Brush - 1490 Ft

10 megjegyzés:

  1. milyen szepek! :) a Lip pensekre lehet lecsapok, meg a piros csillamos lakkra [enelkul nalam nincs karacsony]

    VálaszTörlés
  2. de kis cuki cuccok :$ :) (a nádesz.. ááh, azt hittem csak mi szoktunk tesómmal ezen röhögni amióta meglátjuk a szót leírva. :D )

    VálaszTörlés
  3. Szia! és ezeket hol lehet beszerezni mert? :) pl a 3-Pack Lip Pens -t nem találtam sehol :(

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi vagyok, idén sikerült-e a H&M csillámspray-t elkészíteni használhatóra. Tavaly ugyanis vettem egyet, de nem működött, úgyhogy vissza is vittem a boltba. Pedig régi vágyam egy ilyen szép csillámspray. :)

    VálaszTörlés
  5. @morphine: pont azon gondolkoztam, hogy egy piros csillámos lakk nekem is kéne karira és ez a szett tökéletes lenne, szólj ha látod valahol ;)

    @Lora: nádesz XDDDDD

    VálaszTörlés
  6. @Névtelen: sajnos hogy pontosan melyik üzletben van, azt még a h&m-nél sem tudják.... :((( az is lehet, hogy majd csak később jön be amúgy :)

    @Névtelen: más is panaszkodott már erre, remélem idén jót fogsz ki :)

    VálaszTörlés
  7. Annyira kifinomultnak tűnik a csomagolás így képen át, mindig az az első érzésem, hogy "kellmind", amint meglátom...:D
    A szívecskés pírt szereztem be, meg a highlightert kerestem az üzletben, de nem igazán találtam. A tusfürdők meg fürdős dolgok annyira cukik és csajosak *.*

    VálaszTörlés
  8. Vörösmarty tériben már szerdán volt minden, sőt a szívecskés pirosítóbol van 2 féle szín. A csillámspray fel volt bontva, így kipróbáltam, de szerintem nagyon gyenge a minősége.

    VálaszTörlés
  9. akkor irány a vörösmarty :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.