Red Velvet Cupcake feat. The Cake Factory

6:00 du.
Nem olyan régen megkeresett engem Eszter, a The Cake Factory blog írója (vagyis inkább cukrászmestere), hogy mit szólnék hozzá, ha csinálnánk valami sminkes-sütis dolgot közösen. Smink és süti együtt??? Naná. hogy igent mondtam a két kedvenc témám összeházasítására! Első körben az egyik kedvenc sütimet a red velvet cupcake-z választottuk (vagyis választottam igazából én... :D) témának, ami mesés piros és krémszínben pompázik, így értelemszerűen ez a két szín volt a főszereplője a sminkemnek. Sokat vacilláltam, hogy totálisan elborult dolgot csináljak, vagy inkább olyat, amit akár hétköznap is lehet hordani, aztán végül megállapodtam valahol a kettő között.






Mivel lelimitáltam két színre a teljes makeup-ot, így kicsit kevés volt a variálási lehetőségem. Így lett a szemöldököm, a kontúrvonalam, a tusvonalam és a szám piros (Lime Crime - Fly Dragon Fly és MAC Deeply Adored), a szemhéjam és az arcom pedig fényes krémszínű (NYX Jumbo Pencil - Milk és MAC - Nylon). Plusz nem hagyhattam ki a mesés, textúrált pillát sem (Eylure). Nagyon élveztem az egész sminkelést, régen csináltam már hasonlót, jó volt újra valami kreatívabbat alkotni. 





Nézzétek meg Eszter csodálatos (és biztosan isteni finom) red velvet cupcake-jeit is: The Cake Factory

5 megjegyzés:

  1. A szemed iszonyúan tetszik, viszont a szemöldököd brutál lett... :) A régi hajszínedhez illett volna... :)

    VálaszTörlés
  2. A szem és a szemöldök zseniális, nekem a pirosító, pontosabban az orca és a rúzs nem tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlenül szép lett a szemed, nagyon brutális! Az első és a negyedik képen tetszik a legjobban. Ehhez rúzst én már nem tettem volna fel, mert kicsit elüt a szemen használt színtől, de egyébként nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. igen, utólag rájöttem, hogy másik rúzs jobb lett volna :(

    VálaszTörlés
  5. szokásos nem szép..

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.