Holiday 2014 | KIKO Haute Punk

Nincsenek szavaim arra, hogy mennyire nagyon tetszik nekem ez a kollekció!!! Nem fordítottam eddig különösebb figyelmet a Kiko-ra, de az elmúlt időszakban egyre szebb és jobb termékeket látok a webshop-ban és egy hajszál (meg a piszkos anyagiak) választ el attól, hogy a karácsonyi ajándékomat magamnak innen rendeljem meg. A Haute Punk-ban ugyanis valahogy sikerült mindent összesűríteni, amit imádok: csillogó, kicsit giccses, szegecses, feltűnő csomagolás, de a színek visszafogottabbak. Egyszerűen mesések! Van itt csillámpúder, pirosító, szempillaspirál és tus egyben, kétvégű szemceruza, csodaszép rúzsok, gyönyörű paletták, csillogó körömlakkok és ha ez még nem lenne elég, akkor az ajándékszettek vagy a parfümök között is válogathatunk (körömlakkos ajidoboz!!!). Ilyenkor azért sajnálom, hogy már nem kapható nálunk a márka. Itt az ideje visszahozni!!! A Haute Punk kollekció hamarosan elérhető lesz az eu webshopban és Magyarországra is szállítanak!




Beauty Apotheosis Total Look Palette

Beauty Apotheosis Total Look Palette

Beauty Apotheosis Total Look Palette Look 1 & Look 2 - 24.90 euro

Color Allure Face And Body Powder (2 árnyalat) - 18.90 euro

Precious Touch Shimmering Body Oil - 15.90 euro

Double Glam Eyeliner (6 árnyalat) - 7.90 euro & Hypnotic Gaze Mascara-Eyeliner Duo (2 árnyalat) - 9.90 euro

Luscious Punk Satin Lipstick (4 árnyalat) - 7.90 euro

Real Glare Nail Laquer (6 árnyalat) - 4.90 euro

Ready-To-Go Mirror Patch Nail Laquer (2 árnyalat) - 6.90 euro


Visionary Eau de Toilette - 25.90 euro & Visionary Smoothing Body Lotion - 12.90 euro

Haute Flower Eau de Toilette - 25.90 euro & Haute Flower Smoothing Body Lotion - 12.90 euro

Punk Seduction Gleaming Body Butter - 16.90 euro

Punk Seduction Gleaming Body Butter - 16.90 euro


Luscious Punk Lip Set (4 árnyalat) - 12.90 euro

Black Impulse Pochette - 22.90 euro

Black Impulse Pochette - 22.90 euro

Black Impulse Pochette - 22.90 euro

So Stylish Nail Laquer Set - 19.90 euro

Rebel Temptation Nail Art Set - 22.90 euro

Haute Punk Brush Set - 39.90 euro

Unconventional Blooms Hand Cream Trio - 14.90 euro

Lips Seduction Set (3 verzió) - 11.90 euro


Ti mit gondoltok? Nektek hogy tetszik a kollekció???

6 megjegyzés:

  1. Már írtam facen,szerintem kicsit elszaladt a ló a Kiko-val.Ezzel nem vagyok egyedül,elég olvasni a Kiko olasz oldalát facen,tízből 9 komment az árakat szapulja.
    Én láttam ezt a kollekciót hétfőn,persze a lakkokat nézegettem inkább,hát eléggé elgondolkoztam a pult előtt,hogy a 8db-os sima lakk készélet ér-e 19,90 eurot,akkor ne is beszéljünk a 4,90 euros lakkokról,amik csillámos lakkok.
    Szép szép,de nem minden a külcsín,elvileg!!! a Kiko low cost márka (volt ),és valószínüleg a szívem szakadna meg,ha 60 eurot kiperkálnék egy lakk kollekcióra meg pár sima csillámos lakkra.Nagy valószínűséggel megvárom a leárazásokat januárban,hacsak valami elvetemült rokonom meg nem lep Karácsonyra egy-két lakkal :)

    VálaszTörlés
  2. Uhhh ezek csodásak! Kár volt megnéznem. :D

    VálaszTörlés
  3. Már most nem azért, de 19,90-ért 8 üveg lakkot kapsz, amit ha leosztasz az 2,5€ (se)... még a Catrice is drágább - persze szállítási költség, meg minden, (ha rendeled), de azért szerintem ez még korántsem high end... (a matrica meg a két lakk + szórógyöngy kombó viszont tényleg nagy lehúzás :D )

    én egyébként inkább a különlegességet hiányolom a lakkok színén - meg úgy minden színén :)

    szép a kollekció, de dekorkozmetikumok terén mindennek megtalálnám a párját a drogériában - nem sír a tárcám :)

    VálaszTörlés
  4. Fúú, ez a csomagolás. Végig nem is a cuccok saját színét bámultam, hanem a külcsínt. Nem vagyok egy tipikus fogyasztó, mert csak azért, mert ilyenem még nem volt, nem veszek meg semmit. De ezért a kollekcióért verekedni is tudnék. :D

    VálaszTörlés
  5. @Mdollas Nails: nekem is kicsit drágának tűnnek, de mondjuk még mindig olcsóbb, mint a mac és társai :)

    @Moon Angel: :D rossz hatással vagyok mindenkire...

    @Névtelen: hát jah, itt a körítés a különleges inkább :)

    @Névtelen: :D igen, csodás a csomagolásuk, engem is az fogott meg leginkább

    VálaszTörlés
  6. Kiko a Mac-hoz képest, mint ide Jeruzsálem :) :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.