NOTD | Snow queen - piCture pOlish - LakoDom

Ez a lakk szerelem volt első látásra, akárcsak az Eerie. Egyébként hasonló karakterűek (és finisűek :)), egyikük sem mellbevágóan, sikítozósan különleges és feltűnően szép, vagy csillogó, inkább éteriek, megmagyarázhatatlanul csodásak, bájosak, de valahogy mégis van bennük egy csöppnyi dark side. Hülye hasonlat, de nekem ők a körömlakkvilág Lana Del Rey-ei, misztikusak, melankólikusak és végtelenül vonzóak. Ráadásul nagyon hosszú idő után ez az első olyan lakk, ami kreativitásra ösztönzött, így készítettem is vele egy hókirálynő manikűrt, mert ezzel a színnel ugye mi mást is lehetett volna.








A LakoDom-ot három rétegben használtam (gyorsan szárad és szép fényesre), még száradás előtt felrakosgattam a csillagokat és a csillámot, majd erre jött a Catrice Holo, Que Tal? enyhén csillámos-holós fedőlakkja. Igazi téli mani, odáig vagyok érte. Sajnos attól tartok ezek után elkezdek nyomdázni is, mert a Moscow is megihletett és karácsonyra arany barokkos vagy csillagminta kell rá :D.



9 megjegyzés:

  1. erősen tartok én attól, hogy nem fogom tudni megállni, hogy megvegyem ezt, és aztán sírok az összes többi pp után is... :D

    nagyon cuki lett ^^

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos kreatívkodás! Csak így tovább, nehogy megállj a lejtőn, engedd hogy a gravitáció győzzön, mindannyiunk örömére! :) Virág

    VálaszTörlés
  3. @Rosie: nem lehet leállni velük... útálom... :D köszönöm :)

    @Virág: csak csúszok egyre lejjebb... :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a manikűr :)

    VálaszTörlés
  5. A Catrice sokat dob rajta? Mert így tuningoltan nagyon szép, de nélküle??

    VálaszTörlés
  6. @Liza Magyar: köszönöm :)

    @Megaera: örülök, neked is köszönöm :)

    @Audrey80: análkül is nagyon szép, csak egy kicsit dob rajta szerintem :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is az Eerie és a LakoDom a kedvencem /képekről/ ! Már csak beszerezni kéne őket, na de majd karácsonyra! :D

    VálaszTörlés
  8. a legszebbek , én mondom :) remélem megkapod őket a jézuskától :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.