TESZT | Bourjois Rouge Edition 12 Heures

10:26 de.
A matt, szatènos finisű rúzsok reneszánszukat élik, így nem csoda, hogy egyre másra jelentkezik szinte mindegyik ismert sminkmárka az ilyen típusú termékekkel. Persze igazuk is van, ősszel és télen inkább nyúlunk egy bársonyosnak tűnő darabért, mint egy csillámos-fényesért. Mostani tesztalanyom a Bourjois új matt rúzsainak egyik darabjai, amelyek nemrég költöztek ki a drogériák polcaira.





A Rouge Edition 12 Heures fényes fekete tokot kapott, aminek a plexiszerű vége a rúzs színével egyezik meg. Nekem ez olyan, mintha szegény a teszter lenne, mert azok szoktak ilyen dizájnt kapni. Persze nem mondhatom rá, hogy csúnya, nem az szegénykém, de azért külsőleg nem lesz a kedvencem, ugyanakkor aláírom, hogy így könnyű megtalálni a gyűjteményben. A felirat viszont nagyon tetszik rajta :).



De igazából kit érdekel, hogy milyen külső, ha a belső remekül sikerült? A Bourjois új rúzsa ugyanis nagyszerűen pigmentált, egy rétegben szépen és egyenletesen fed és rendkívül tartós, volt hogy kibírt egy kajálást is. Szárítani nem szárít szerintem, de nem is hidratál, szóval kell alá egy ajakápoló. Jellegzetes illatot és ízt nem fedeztem fel és meg kell, hogy mondjam nagyon kellemesen csalódtam a márka rúzsaiban, ez az első darab, amit kipróbáltam és meg vagyok elégedve :).




A színe pedig jajjj, de tökéletes őszre! A 32-es Rose Vanity árnyalat egy érdekes picit mélyebb, piszkos, enyhén bogyós rózsaszín, mesés matt-szatén finissel. Szerintem, ha fényes lenne nem is használnám most, de így imádom. Olyan szép, már nem egy visszafogott vagy neonos-vadóc nyári szín, de még nem is egy túl sötét, drámai őszi darab, egyszóval bátran lehet hordani hétköznapokon munkába is. Csak ajánlani tudom ezeket a rúzsokat,nagyon szuperek, 6 színből választhatunk (korall, rózsaszín, pink, bézs, cseresznye, lilás) és az áruk sem vészes.




Bourjois Rouge Edition 12 Heures
Elérhetőség: dm, Müller, Marionnaud, Douglas
Ár: kb 3300 Ft

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű rúzs és jól is áll neked!! :)
    De az ára....!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szép ez a szín - nekem hasonlóm Avonból van.

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosan áll neked ez az árnyalat!!

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen, nagyon aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.