Holiday 2014 | Rival de Loop - Glam Sensation & Rock It!

Most olvastam a jó hírt Evinde blogján, hogy végre valahára megérkeztek a beígért Rival de Loop állványok a Rossmann üzleteibe. A márka a Rossmann sajátja és igencsak pénztárcabarát árakkal vannak ellátva a termékek. Azt sajnos még nem tudom, hogy a Rival de Loop Berlin vagy a Rival de Loop Young jött-e be hozzánk, ezért mind a két vonal legújabb limitált kollekcióját megmutatom nektek, biztos, ami biztos alapon. A különbség csak annyi közöttük igazából mint mondjuk a Catrice és Essence között: az egyik a fiatalabb, tinédzser korosztályt célozza meg, míg a másik a kicsit idősebbeknek szól, akik nem idősek, de nem tudom most hirtelen máshogy leírni. Érettebbek? 20as, 30as nők?

Rival de Loop Berlin - Glam Sensation

A körömlakkok között rögtön kiszúrtam a Glam Burgundy-t, ami szerintem egy kicsit hasonlít a PP Moscow-ra. Az egész kollekció csillogó és ragyogó, csupa fényes és csillámos terméket foglal magában. Különösebben nem izgalmasak, de a körömlakkok közül elhoznám valószínűleg mindet, mert azok nagyon szépek és csak 2 euróba fájnak.



Glam Sensation Eyeshadow (vegan)

Glam Sensation Mascara Topper (vegan)

Glam Sensation Blush Pearls (vegan)

Glam Sensation Swirl Lipgloss (vegan) - Light Glam & Dark Glam

Glam Sensation Nail Polish (vegan) - Glam Burgundy, Glam Metallic & Glam Medal


Rival de Loop Young - Rock It!

Na ez már sokkal meggyőzőbb, mint a Glam Sensation! Vagány sötét színek, matt 'szájfények' (az a lila *-*) és nagyon klassz szegecses körömmatricák, meg bőrhatású lakkok hozzájuk. Remélem ez a vonal jön be hozzánk :).


Rock It! Kajal (vegan) - Silver Plan & Bronze Jovi

Rock It! Matt-Lipgloss (vegan) - Red Hot Chilli Gloss & Gloss N' Roses

Rock It! Leder Effekt Nail Polish (vegan) - Red Zeppelin, Foo Whiters, Greyvana & Nickelblack

Rock It! Nail Sticker & Rock It! Nagelhaut Tattoo


Ti mit szóltok a jó hírhez? Örültök, hogy nálunk is kapható a Rival de Loop?

9 megjegyzés:

  1. En mintha valahol ugy olvastam volna h a young jott be, de javitsatok ki ha tevedek :). A koromlakkok nagyon tetszetosek, kar h mostansag inkabb gellakkozok, de nekem amugy ink a lovelyra hajaz a marka mint az essencere :)

    VálaszTörlés
  2. tiszta lovely szerintem is amúgy, még az állvány is :) és ha jól láttam, akkor tényleg a young jön be, csak nem akartam hülyeséget írni, inkább mind a kettőt megemlítettem :)

    VálaszTörlés
  3. én is azt olvastam,hogy a Young.
    nekem van 3 lakkon,már írtam facen,bízom benne,hogy lesznek majd kollekciók is a jövében :)

    VálaszTörlés
  4. A young jott be, en tegnap mar vettem par dolgot, de a limitalt kiadasok helye meg ures volt:(

    VálaszTörlés
  5. de legalább van helye :D vagyis akár még be is jöhetnek a limitált kollekciók :D

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom máshol hogy van, de itt Egerben annyira fapados az állvány, hogy a legszükségesebbek vannak rajta, limitált kiadásnak nincs is helye, és látni a feliratokon, hogy nem is várható bővítés.
    Személyes fájdalmam, hogy a szemhéjalapozó sincs benne, pedig azért róttam a köröket mióta kirakták a helyéről a Miss Sporty-t.
    Lehet vidékre csak ennyi jár.

    Más: azt szeretném megkérdezni, hogy a catrice Feathered Fall kiadása csak a Müllerekben van kirakva?

    Előre is köszönöm bárki válaszát, szerintem az itteni rossmannban az ott dolgozók is kevesebbet tudnak, mint amit interneten meg lehet keresni.

    Üdvözlettel,

    Bogi

    VálaszTörlés
  7. Nekem a G.S. kollekció tetszik, a másikból csak a körömmatricák. :)

    VálaszTörlés
  8. szia lolly, a képeket honnan szedted? meg akartam nézni a márka honlapját, de nemtalálom:/

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.