Újdonságok nyárra

Szépen, lassan, de megérkezett a nyár (kinézek az ablakon, eső és 10 fok, de sebaj :D), sok szép sminkújdonsággal karöltve. Kezdjük gyorsan a Pupa újdonságaival! Először is van itt egy új spirál a Pupa Vamp!, ami igazából egy teljesen hétköznapi spirál, a szokásos hosszít-dúsít-szétválaszt szöveggel, meg egy kis csavarral, ugyanis csodaszép színekben lehet majd kapni (türkiz, sötétkék, még egy kék, meg lila). A türkiz elég vadító, szívesen megnézném, hogy milyenek lesznek a pillák tőle, mert általában a színes spirálok nem szokták beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.




A spirál mellett kapható lesz még természetesen egy nyári kollekció is a Pupa-tól, amit a trópusok ihlettek. A színek a már megszokott türkiz-lila-korall szentháromság, de igazából nem lehet megunni őket, mert csodálatosak és tényleg pillanatokat alatt nyári hangulatot lehet velük varázsolni.



A Revlon is rengeteg újdonsággal kápráztatja el a vevőit mostanság, amikből van ami jól sikerült, van ami nem... A legújabb termékek közül a ColorBurst Just Bitten Kissable Balm Stain nagyon ígéretesnek tűnt, gyorsan vettem is egyet, írok róla tesztet, ha érdekel benneteket. Egyébként Clinique Chubby koppintás és 12 színben lehet kapni.



El ne feljtsük, hogy idén olimpia is lesz, méghozzá Londonban, ahol már így is parti hangulat uralkodik (God Save the Queen). A Butter London a jeles alkalomra egy csodás körömlakk szettel készült, ami a nagyon vicces Heavy Medal nevet viseli, és természetesen bronz, ezüst és arany színeket tartalmaz.



Sorozathírek:
  • Nézzétek a New Girl, én totálisan rákattantam, nagyon vicces és aranyos. Sztori röviden: bolond lány szakítás után beköltözik három idióta sráchoz :D.
  • Trónok harca vége, előző évad jobb volt, vagy csak már ismerem a sztorit... Mindegy, a Sárkányok Tánca egy hónap múlva a boltokban.
  • Vasárnap este itteni idő szerint True Blood 5ik évad premier, szóval hétfő reggel támadjátok be a torrent oldalakat.
  • Gyászhír: a Spartacus 3ik évada egyben az utolsó is lesz.... A premiert 2013 januárjára időzítették, reméljük elmarad decemberben a világvége...

6 megjegyzés:

  1. aaahhh issssteneeem már mióta várunk a True Blood folytatásra....alig várom :)))

    VálaszTörlés
  2. A Girls-t nézed még? Nekem nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. Imàdom, egyszerűen annyira valósàgszagú az egèszsèges, nagyon jól csinàlják :)

    VálaszTörlés
  4. Hát én most néztem meg az évadzárót, egyre többet csalódtam ebben az évadban, de az utolsó résszel még jobban elrontották (ha lehetett). Az az ima amit Robb elmondott a volantisi csajjal, az valami nevetséges volt (btw where the fuck are the Westerlings!?), na meg a halhatatlanok háza jelenet milyen béna volt... Nem baj, itt egy hete megjelent a Sárkányok Tánca, nem lehet kivenni a kezemből :D A True Bloodról meg nem is tudtam, most már legalább felkészülve várom!
    Egyébként a Pupa spirál és a Revlon ajakszínező felkeltette az érdeklődésem! Főleg hogy Emma Stone a reklámarc.

    VálaszTörlés
  5. a community is elég beteg, nézd meg esetleg (a new girlt kábé két hónapja nézem, akkor fedeztem fel, hogy zooey deschanel a főszereplője, és őt már a weeds-beli szerepe óta imádom - ott még őrültebb figurát alakít).
    lehet, hogy ajánlgattam már, ha igen, bocs, de szerintem zseniális. :-)

    VálaszTörlés
  6. na akkor community is bekészítve nyári darára :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.