Napi outfit - matinee

3:42 de.
Annyira aranyos ès vicces, hogy itt mèg van külön matinè előadàs olcsóbb jeggyel (több marad popcornra), ezutàn csak ilyenre fogok jàrni. Ràadàsul csak ilyenkor èlhetem ki az öltözködèsi màniàmat ès vègre magassarkùt is felvehetek, amit a popcornos sorban mögöttem àllò fiatalember meg is dìcsèrt, bàrcsak 185 centis, szőke, kèk szemű, izmos svèd lett volna, hogy a fene vinnè el... De sebaj, ìgy legalàbb tudom, hogy tutira jól nèztem ki. Forogtam is a mosdòban pàrat a tükör előtt, holnap vihetem persze az iPod-omat szervìzbe, mert ripityàra tört a kijelzője, ahogy kirepült a tàskàmbòl. A film legalàbb jó volt, Rock Of Ages-t nèztem (azt hiszem nàlunk Mindörökkè Rock cìmen fog megjelenni), kicsit bele is zùgtam Stacee Jaxx-be, de hàt ki nem szereti a rosszfiùkat??? Ha pedig rock, akkor valami szaggatott meg szegecsek, előbbi egy menta farmer, utóbbi cipő formàjàban, meg persze valami unikornis is mindig kell, az most a nyakamban volt.


4 megjegyzés:

  1. Na minden gondoltam, csak azt nem h Tom Cruise játssza a főszerepet ... kíváncsivá tettél :)

    VálaszTörlés
  2. Èrdekes vàlasztàs volt, de müködött szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. mér amugy itthon nálatok nincs ilyen?:O

    cinemacitykben az első előadás mindig olcsóbb:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kíváncsi vagyok a filmre! :D Már csak találni kellene valakit, aki eljön velem megnézni :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.