Sleek Glory I-Divine paletta

9:50 du.
Olvasòi kèrèsre ìme a Sleek ùj palettàja, amit elmèletileg màr meg lehet rendelni a màrka webshopjàbòl 8 fontèrt, de èn sehol nem talàlom... A paletta az olimpia ès Anglia tiszteletère kèszült, van is benne bronz, ezüst meg arany àrnyalat. Ahogy ìgy hosszasan nèzegettem egyèbkènt, rà kellett jönnöm, hogy ez egy hihetetlenül jòl összevàlogatott kis paletta, hiszen vannak benne natùr, hètköznapi, visszafogottabb àrnyalatok (teljes felső sor) ès èlènk, vibràlò szìnek is (teljes alsò sor :D). Jòl vètelnek làtszik...


11 megjegyzés:

  1. Tényleg jól néz i, remélem Magyarországon is hamarosan rendelhető lesz! :)))

    VálaszTörlés
  2. Én is azok közé tartozom akiknek nagyon bejövős! Nagyon szupernek tűnik, azt hiszem be fogok rá ruházni.

    VálaszTörlés
  3. Akkor hagyom az eddig kiszemelteket,mert ez a palettájuk totális szerelem:)

    VálaszTörlés
  4. Jaj.... egyre jobban vonzanak a Sleek palettái... nem lesz ennek jó vége.:$

    VálaszTörlés
  5. Csak julius 4.-tol lehet rendelni, amit en mar alig varok, mert SzERELEM

    VálaszTörlés
  6. nekem csak a felső sor is megtenné :D

    VálaszTörlés
  7. nemértem miért pallaszathéné van rajta, miértnem niké akkormár..énbajom tudom....győzedelmeskedjék a tudatlanság:)

    VálaszTörlés
  8. az olimpia Zeusz tiszteletére Olimpiában,
    a pán-athéni játékok Athénének Athénban.

    VálaszTörlés
  9. Na ma is tanultam valamit... Biztosan van Londonban egy Athene szobor, megtetszett a designernek és rápakolta, bár tény hogy félreérthető

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.