MAC Ruffian Collection

Ugyan ez a kollekcio csak online lesz majd elerheto, de mindenkeppen meg akarom nektek mutatni. A kollekcioban csak ruzsok es mukormok kaptak helyet, de mivel en a MAC-tol korabban meg soha nem lattam ilyet, ezert nem mehetunk el mellette szo nelkul. Kivancsi vagyok ra, hogy vajon milyen minoseguek a mukormok es hogy lehet-e oket tobbszor hasznalni, mert nem eppen olcso darabok ($24), ja meg persze hogy mennyire illeszkednek a kormokre. Remelem lesz majd par review roluk... A ruzsok szepek, de mar lattunk ilyen szineket nem is egyszer.



Demoiselle Nails; Ruffian Red Lipstick

Spectator Nails; Ruffian Naked Lipstick

Demilune Nails; Ruffian Gold Lipstick

18 megjegyzés:

  1. Átolvashattad volna mielőtt kirakod és kijavíthattad volna a másmilyen billentyűzet hibáit, mert ez így baromi zavaró... és igénytelen.

    VálaszTörlés
  2. mint mar irtam a facebook-on es itt is, sajnos elromlott a laptopom es amerikaban mily meglepo csak angol billentyuzet van ekezetek nelkul... igy sajnos nem all modomban kijavitani a hibakat barmennzire is szeretnem es idegesit. azt viszon nem turom hogy igenytelennek tartson barki is, amikor kezem labam torom hogy gephezz jussak az 5 perc szunetemben hogy tudjak vegre nektek az ujdonsagokrol irni...

    VálaszTörlés
  3. 1. Névtelen már ne is haragudj, de ha olvasnád a blogot akkor tényleg tudnád, hogy lollynak elromlott a gépe. Egyébként meg van építő jellegű kritika és bunkóskodás, tiéd az utóbbi. Az igénytelenség pedig nem itt kezdődik..

    Lolly: Szerinted a 2. rúzs egy világosbőrűt nagyon sápasztana?

    VálaszTörlés
  4. Nekem van egy hasonló àrnyalatom, ès sajnos vigyàzni kell vele, mert tud èrdekesen kinèzni... Erős szemfestèssel ès pírral viszont jól mutated nagyon.

    VálaszTörlés
  5. Lolly imádom ezt az "igénytelen" bejegyzésed mint a többit is ami az újdonságokról ad hírt, meg az összest :)
    Nekem az utolsó képen lévő tetszik a legjobban, de még ezért sem tennék fel műkörmöket, de nagyon jól néznek ki attól függetlenül.

    VálaszTörlés
  6. Nekem fel sem tűnt, hogy nincsenek ékezetek. De tényleg! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát én inkább már megcsinálnám a körmöket magamnak ennyi pénzért :D és az tuti a helyén is marad... ezekkel a tipes cuccokkal vigyázni kell, mert ahány ember annyi köröm alak, és gondolom nem minden méretből tesznek bele, hogy válogasson az ember sajnos. De mint ötlet nagyon is jók :)
    a gépet meg lehet meg tudják csinálni, nekem is tönkre ment tavaly ilyenkor, végül a merevlemez krepált be, kicserélték, sok cuccom tűnt így el, de legalább újat nem kellett venni :)

    VálaszTörlés
  8. Fel sem tűnt az ékezetek hiánya, lekötöttek az információk és a képek. :) De biztos nagyon jó dolog lehet névtelenül belerúgni más munkájába...

    VálaszTörlés
  9. De hogy a témához is szóljak, az utolsó, fekete köröm szett csak nekem tűnik nagyon merésznek? Egy estére, valamilyen különleges eseményre el tudom képzelni hozzá illő ruhával, sminkkel... De ennél tartósabban nem.

    VálaszTörlés
  10. normális magyar ember agya ékezet nélkül is tudja értelmezni a szavakat.. mert automatikusan hozzáteszi, ja persze ha egyáltalán OLVAS az illető, és nem csak kritizálni tud!!!!!!!!!!!
    Vállalni sem mered magad!!!
    Imádom ezt a blogot!!!

    VálaszTörlés
  11. Lolly észrevehetetlen az ekezethiàny,ne izgasd bunkócska miatt magad !

    VálaszTörlés
  12. :) allot jó ha nektek nem tűnt fel annyira

    VálaszTörlés
  13. WTF????? Nekem sem tunt fel az ekezet hiany... :DD
    Nem hiszem el, h van akit ez zavarna....
    Es ezt a megjegyzest en is direkt ekezet nelkul irtam, pedig nekem magyar a billentyuzetem!! :DD

    VálaszTörlés
  14. nekem se tűnt fel, csak utólag néztem meg. :) s am. imádom hogy mindig írsz az újdonságokról

    VálaszTörlés
  15. Mivel névtelen barátunk is csak sunyiskodni bír, én is a stílusában névtelenül tanácsolom neki, hogy sürgősen nézzen magába, de legalább pár posttal lejjebb, és akkor megtudja mi a nagy helyzet.. És az igénytelenség nem itt kezdődik...

    Lolly talán az egyik legigényesebb blogger és ezt nem pitizésből írom, miért is tenném névtelenül ugyebár. ;)

    Egyébként a Spectator szett az valami álom. <3 Csak hát ezek a műkörmök eléggé macerásak... :S

    VálaszTörlés
  16. Nekem feltűnt ugyan az ékezethiány, de azért annyira nem vagyok butácska, hogy azt gondoljam, hogy Lolly direkt, szisztematikusan rontja el, meg igazából az olvashatóságot se rontja olyan mértékben hogy kötekedni kéne miatta.
    On: a Spectator nails igen jól néz ki, de ennyiért kicsit drága jószág.

    VálaszTörlés
  17. ehhh még hogy igénytelenség.... kíváncsi lennék ki lehetsz ha az elvárásaid kimerülnek az ékezetek meglétében.Rendkívül kifinomult jellemed lehet.... gondolom forma mögé képtelen vagy látni... biztos azért jársz erre, mert nincs arcod és nemtudod hogyan fess magadnak.


    na én is letudtam a napi trollkodásom:D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.