MyGlam júniusi csomag

Az e havi MyGlam csomagocska egèszen tűrhető lett, jó kis dolgokat pakoltak bele a csajok. Gyorsan le is tesztelgettem őket: a NYX Round Lipstick zseniàlis, nem is èrtem mièrt nem vettem mèg eddig ilyet... Az àltalam eddig soha nem hallott Marbella màrka jóvoltàbòl egy fekete filces tus is belekerült a csomagba, nagyon szèpen lehet vele dolgozni, ès szappanos dörzsike utàn sem ajar lejönni (klassz kis lollys tetkóval rohangàltam egèsz dèlutàn). A Philosophy-tòl egy arckrèm minta, valamint egy Living Proof anti drizzle nourishing styling cream is lapult a nagyon büdös aranycsillàmos kis tàskàban. Ez utòbbi tesztelèse folyamatban van, most kentem èppen a hajamra. Vicces ez az egèsz csomagos előfizetősdi, mert mindig amikor kèszülök lemondani pint allot állìtanak össze valami èrtèkelhetőt...

Ui: mivel androidos vagy mifene bloggerről ìrok ezèrt halvàny csillàmos pink sejtèsem sincsen róla, hogy a kèpeket hova ès mikènt tölti fel, ha egyáltalàn feltölti őket...

Published with Blogger-droid v2.0.4
A teljes csomag, bontatlanul.
NYX Round Lipstick - Eucalyptus
Nem semmi...
Ilyen a tus, meg a Lolly autogramm :D

9 megjegyzés:

  1. waah de szép színe van a rúzsnak, majd kérek vele tesztet! :) nekem is volt filces tusom, de az Oriflame-s volt és állandóan elmászott és halvány is volt, szóval ejtettem, pedig könnyű volt vele dolgozni. Egyébként látszanak a képek ne aggódj ;)

    VálaszTörlés
  2. Lucky Girl! Itt semmilyen csomagot nem lehet kapni..;-)

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép a rúzs színe... *.*
    Aranyos csomi.
    http://luxury-vanity.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a rúzs! A táska meg nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  5. a tetkó baromi jóóó :DD a rúzs meg csodálatos!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó a tus :) Jó kis csomagot kaptál :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.