DIY - sok-sok szegecs meg egy farmerdzseki

9:00 du.
Húúúú... ez nem volt egyszerű menet, de készen lett. Már az alapanyagok beszerzése sem volt gyerekjáték, mire megtaláltam a megfelelő dzsekit, szegecseket, mire megérkeztek... Jó darabig nem akarok szegecsekkel dolgozni, az tuti. De legalább jól néz ki, azt hiszem megérte :D. Egyébként egyszerű az elkészítés, csak időigényes, meg az ujjaink egy kissé bánni fogják a dolgot, de szerintem mindenki meg fog vele birkózni, aki nekilát.




A kellékek

  • egy tetszőleges fazonú és színű farmerdzseki, lehet vadiúj, lehet jó kis vintage a 80as évekből (ez a tuti), turizhatjuk is (ez költségkímélő). 
  • szegecsek tetszőleges méretben és formában, jó sok, mert ha ránk jön az ötperc, akkor nincs megállás...
  • kisolló, olyan hegyes féle, ha van csavaros szegecsük is
  • kések: egy hegyes végű és egy sima, vajazókés (vagy minek hívják...), a hegyes végű csak akkor kell, ha csavaros szegecsünk is van, de okosabbak csavarhúzót is használhatnak, a másik meg jól jöhet a szegecsek kampóinak hajlítgatásakor
  • vonalzó, fekete csillámos szemceruza (szigorúan!!!)
  • müzliszelet (kell az energia)
  • Nicki Minaj - Starships című száma, lehetőleg a cenzúrázatlan verzió, így tudunk együtt anyázni Nicki-vel

Fini volt a müzliszelet...


Előkészületek

  • a project elkezdése előtt egy héttel kezdjük el gondolkozni a szegecsek elhelyezkedésén (aztán csináljunk egy tök más dolgot)
  • jöjjünk rá, hogy az ötcentis, rohadt nehéz szegecseket nem bírja el a farmeranyag, csak a varrásnál és anyázzunk egy sort, mert ki kell találnunk valami más 'motívumot'
  • nyugodjunk meg, jó lesz ez, akárhogy is alakul
  • vegyük fel a dzsekit, így jobban látjuk, hogy mit is szeretnénk és hová rakni, ha kell pöttyözzünk a szemcerkával és vonalzóval precízen mérjük le a szegecsek közötti távolságot

Ekkor még nem tudtam....


A nagy művelet

  • az általunk kiválasztott elhelyezkedési pontokba szépen szurkáljuk bele a szegecseket és ismételjük ezt egészen addig, amíg 1. elégedettek vagyunk a művel, 2. az ujjunk nem bírja tovább a szegecsek 'kampóinak' a hajlítgatását
  • a csavaros szegecsek bevállalóinak: kisollóval lyukfúrás, csavar behelyezés, szegecs rácsavarás, késsel megerősítés
  • a művelet közben együk meg a müzliszeletet
  • ha készen vagyunk vegyük fel a dzsekit, mutassuk meg boldog boldogtalannak és azonnal menjünk el benne a sarki közértbe, arra várva, hogy mikor szólít már meg végre valaki, hogy ejjj de fasza kis dzsekink van (a pénztárosnő csak a hajamat vette észre...)
Hahh, direkt nem szimmetrikus :D

Zseniális, egyszerűen zseniális vagyok...

47 megjegyzés:

  1. tényleg csodálatos! :)

    VálaszTörlés
  2. Klassz lett :) és nagyon jól áll. Bár feketében lenne szerintem tökéletes :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóó lett!! Lehet én is megpróbálkozom vele, de az is lehet, hogy egy fekete blézert erőszakolok meg :D

    VálaszTörlés
  4. direkt nem akartam feketét így nyárra, de lehet, hogy lesz majd egy fekete is, maradt még szegecs :D

    VálaszTörlés
  5. Wow ez k*rva jó lett!:D Én is szerettem volna valami ilyesmit csinálni, de nekem már túl durva:)
    Belinkelnéd hogy a kicsi szegecseket honnan rendelted?:) Köszi!

    VálaszTörlés
  6. huuuuuuuuuuuuuuu ez valami űberszupi lett!!!!!!!!
    tiszta vad és sexys :D tetszetős!!!
    még több Loly féle DIY projektet!!! ^^

    VálaszTörlés
  7. Vááááá ez állat! Kell egy ilyen Nekem is! *_*

    VálaszTörlés
  8. http://studsandspikes.com/buy/studs-c-57.html

    innen van minden szegecs, de ebay-en is van :D

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=cone+stud&_sacat=0&_odkw=stud&_osacat=0

    VálaszTörlés
  9. Basszus, nagyon jól néz ki :))) Ez a farmer dzseki nagyon jól néz ki, itthon sehol sem találnék hasonlót, ami jó is lenne meg tetszene is :/

    VálaszTörlés
  10. Tényleg zseniális vagy... vitathatatlanul!
    Alig várom a következő posztot(és hogy végezzek a vizsgákkal és belekezdjek én is a szegecses projectembe...)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett, imádom a DIY-id :)

    VálaszTörlés
  12. nekem is csinálj egy ilyet vazze, ezt kérem karácsonyra ha már nem jössz haza!!

    VálaszTörlés
  13. dejóóó :D most amúgy is farmer mániám van, tervben is van egy DIY rövidnaci :D De ha találok jó farmerdzsekit tuti megcsinálom ezt én is.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó, csak örülnék, ha nem csak ebayről lehetne beszerezni szegecseket! :D

    VálaszTörlés
  15. Egyszerűen imádom ezeket a DIY posztjaidat, feldobják a napomat. :D

    VálaszTörlés
  16. hát ez valami eszméletlen jó ! :D

    VálaszTörlés
  17. de ügyes vagy! és imádom a leírásodat! én pont ma hímeztem farmer rövidnadrágomra. annyira fel dobta az a pár kis virág!!

    VálaszTörlés
  18. szerintem pont tökjó, hogy ilyen világos, kontrasztban van a szegecsekkel, nem lesz olyan ősrockeres, csak simán csudijó :)) így egyébként nagyon robotunicorn :D

    VálaszTörlés
  19. Eszméletlen jÓ! kedvet kaptam hozzá,hogy én is megcsináljam,de ezt hogy lehet mosni?? :D

    VálaszTörlés
  20. baromi jól néz ki, szuper lett :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  21. ESZMÉLETLEN JÓ :d nagyon tetszik, szuper :)

    VálaszTörlés
  22. Nagyon dögös lett, megérte a sok macerát:)

    VálaszTörlés
  23. Imádommm! El nem tudtam képzelni, hogy az ilyen tetszeni fog 15 éves korom után is, de ez KELL. Maga a kis dzseki is tökéletes, nagyon jól áll. :)

    Amúgy nem egy válltáska kompatibilis darab. XD

    VálaszTörlés
  24. A címben elírtad a farmert, egyébként zseniális DIY (>^_^)>

    VálaszTörlés
  25. Málnahab: nem fogom mosni... XD

    VálaszTörlés
  26. Vanilla, kell hozzá csinálni szegecses clutch-ot :)

    Lolly, nagyon tuti lett a dzseki!

    VálaszTörlés
  27. nagyon dög lett :D kézzel simán ki lehet mosnixD

    VálaszTörlés
  28. Na neee *-*
    Imádni valóó :D

    VálaszTörlés
  29. Ez tényleg zseniális lett! :D Tök ügyes vagy és kitartó meg bátor, hogy végig csináltad! ;)

    VálaszTörlés
  30. Ez őrült jól néz ki ... mikor ki volt terítve annyira nem jött be, de felvéve olyan Rock sztáros királyság ;)


    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  31. ezeket a szegecseket hol lehet beszerezni?:)

    VálaszTörlés
  32. én egy amerikai webshopból rendeltem, de szerintem ebay-en is van mindenféle és olcsóbban ráadásul. Vagy ha nem akarsz ebay-elni akkor biztosan van otthon is, csak be kell guglizni :D

    VálaszTörlés
  33. eh a szegecsekkel kapcsolatban, nem a legegyszerűbb megoldás a rockpince? O.o
    http://rockpince.hu/kategoria/szegecsek.html

    VálaszTörlés
  34. Szia! Hol vetted a farmerdzsekit? Olyan jó világos színe van , sehol sem találok ilyet.. :(

    VálaszTörlés
  35. a forever21-ben, itthon még sajnos nem láttam ilyesmit, de a new yorker-ben vagy a tally-ban előfordulhat hasonló

    VálaszTörlés
  36. nem adod el? 10ert? :)

    VálaszTörlés
  37. de jó a dzsekid.*-* Énis mindenhol ilyesmi színüt keresek de nem találok sehol.:/ Meg mondanád hogy hol vetted/rendelted?:o

    VálaszTörlés
  38. én a forever21-ben vettem, de szerintem ebay, ioffer oldalakon biztosan találsz hasonlót :)

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Egy farmerről szeretné a barátnőm leszedni a patentokat de nem igazán tudja hogyan kell. Valaki tudja esetleg? :) Előre is köszi! Üdv Csaba!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.