Maybelline The Mega Plush Volum' Express Mascara - majdnem teszt

Zsinórban a harmadik Maybelline spirált vettem meg a héten, mert úgy vettem észre, hogy egészen jól működnek, érdemes tehát a különböző fajtákkal kísérletezni. A The Mega Plush-nek egy vadiúj/forradalmasított/stbmarhaság gél-hab textúrája van, ami 40%-al kevesebb nehéz viaszt tartalmaz, hogy a pillák természetes tapintásúak maradjanak és ne nehezedjenek el. De hiába a bla-bla, még ha tudjuk is, hogy bla bla úgy is bedőlünk neki néha :D.



Aztán persze koppanunk egy szépet.... Nem is pontozok inkább, csak véleményt írok. Maga a spirál klassz kis vidám csomagolásban érkezik, a kefe futball alakú és duci, a szára meg olyan furán hajlós (ezt meg lehet szokni egyébként). Egészen szép pilláink lesznek tőle, dúsít és hosszít is. A szempillákat valóban nem nehezíti el ez a textúra, finom és természetes tapintásúak maradnak még három réteggel is, szóval ez most kivételesen nem olyan nagy bla bla, ráadásul vízzel lemosható formula. Szóval nagyon szép és jó lenne a dolog, ha 3-4 óra elteltével nem jelentkezne egy kisebb fokú pandamaci effektus. Sajnos a festék felfedezőútra indult lent is és fent is, én meg nem győztem levakarni magamról. Szomorú... Nem értékelném a dolgot inkább, de van amúgy vízálló verziója is, az lehet, hogy tartósabb.


Pedig szép a végeredmény...

5 megjegyzés:

  1. Magyarország, why u no bring in ezeket a tuti spirálokat? És a carmex moisture plust? És a forever 21-et? És az urban decayt? Revlont? Sírok. :D

    Engem megvettek az új formula marketinggel XD
    (Szép kék a szemed ^^)

    VálaszTörlés
  2. Pont tegnap láttam egy youtube guru kedvences videojában ezt a spirált, majd rákerestem, de még a honlapjukon sem találtam meg :DDD

    Mondjuk ha véletlenül behozzák hozzánk, és épp spirálvadászaton leszek, akkor lehet, hogy kipróbálom, nagyot még nem csalódtam Maybelline-ben ilyen téren. És majd reménykedek, hogy rólam nem indul el :D

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek névtelennel, a jó cuccokat sose hozák be ide.. :$ na mindegy. de ez egész jó álll, kár hogy lepereg... :/

    VálaszTörlés
  4. Én Maybelline The Falsies Black Drama rajongó vagyok. :D Előtte a sárga Colossal Volum'-ot használtam, azt is nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Én úgy tudom,hogy Európában ez a spirál Falsies Feather Look néven kerül majd forgalomba, sajnos Magyarországi megjelenésröl nincsenek infóim,de itt nálunk Hollandiában ettöl a hónaptól kezdve lehet majd megvásárolni. Kíváncsi vagyok,azt hiszem ez lesz az új spirálom,ha meglátom,lecsapok rá :-)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.