Napi smink - cica

Na ilyen sminket is ritkàn csinàlok, ugyanis ma elővettem egy tust... A műszempilla szinte màr állandó szereplője a mindennapjaimnak, akàr tùlzàs, akàr nem. Viszont az előzőhöz kèpest most durvìtottam egy kicsit az összkèpen a cicavonallal, ami ahhoz kèpest egèszen tűrhető lett, hogy szökőèvente kètszer hasznàlok tust (ez egyènbkènt a MyGlam csomagos filces verziò, ami egy kalap barna kupac, mert felmàszott a szemhèjamra engedèly nèlkül, ezèrt nem is fotóztam csukott szemet). A cica szemek mellè cica ajkak is jàrnak, vagyis barbi pink a Wet'n'Wild-tól. Ès csak hogy mindenki meghökkenjen: ìgy voltam a gyerkőcökkel a parkban ès a Dunkin Donuts-ban :D.



8 megjegyzés:

  1. Pedig elővehetnéd gyakrabban a tust,nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkozok majd a dolgon... Valamiért annyira nem csípem...

      Törlés
  2. Jó lett, a Dunkin Donutsért pedig kicsit irigyellek. :-)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg cica! :) Remélem nem haragszol meg, de ő jutott rólad (és a sminkedről) eszembe:
    http://www.nlcafe.hu/data/cikk/7/66346/2.jpg

    VálaszTörlés
  4. miaúúú, nagyon dögös lett! :D

    VálaszTörlés
  5. Dunkin Donuts... most utállak :D de nagyon szép a smink.. így én is lazán elmennék akárhová, ha tudnék ilyet abszolválni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne útálj... Nem olyan jó hidd el! Mindennapos kísértésben élni és csorgatni a nyálad a finomabbnál finomabb fánkok után, de nem szabad mert irdatlanul és durván sok kalória vam benne... Heti max egyet engedélyezek csak :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.