Error

9:24 du.

Hàt az van, hogy meghalt a laptopom... Viszem ma orvoshoz, de nagyon gyanús a dolog, hogy ùjat kell vennem, csak ugye ebben meg úgy nagyjàból az èletem is benne van (a sorozataimról nem is beszèlve). Nem tudom, hogy mi lesz mèg, hogyan alakulnak a dolgok, de mindenkèppen tàjèkoztatlak benneteket folyamatosan itt is ès a fèszen is. Remèlem tudok majd posztolgatni - örök hàla az okostelefonoknak - szóval nem fogtok hiànyt szenvedni :). Kommenteljetek tovàbbra is bàtran, fogok tudni reagàlni mindenre.


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 megjegyzés:

  1. ohh szegény :( remélem meggyógyul és visszakapod a mentéseid és persze a sorozataid :) megkérdezhetem miket nézel? én épp befejeztem egy jó párat, úgyhogy újak után kutatok, hátha van valami jó tipped :)

    VálaszTörlés
  2. Hù sok mindent :) most fejeztem be a new girlt, rohadt jó, girls, the big bang theory, how I met your mother, game of thrones, true blood, gossip girl, vampire diaries, spartacus, magic city, most hirtelen ennyi jut eszembe.

    VálaszTörlés
  3. De csak le tudják róla menteni az adatokat remélem.Én a helyedben beszereznék egy külső vinyót:)

    VálaszTörlés
  4. Sajnállak, remélem "meggyógyul', az enyém tavaly ősszel halt meg, egy pohár light cola vágzet vele.
    De olyan kis öreg volt, hogy előbb-utóbb cola nélkül is kipurcant volna.

    VálaszTörlés
  5. Arról nem is beszélve, olyan vagy nekünk mint a tények hírműsor, minden újdonságról itt olvasok részletesen, ezért azt üzenem a szerelőnek igyekezzen :D

    VálaszTörlés
  6. Hàt nagyon remèlem hogy valamit tudnak vele csinàlni...

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást szegénynek, legalább az adataid legyenek meg, ha már mindenképp kampec van. :(

    VálaszTörlés
  8. Ha nem sikerül megmenteni,akkor lehet tudok neked segíteni jó kis laptopot venni külföldről, fele annyiért mint itthon van. Csak majd írd meg milyet szeretnél helyette, ha úgy áll a helyzet.

    VálaszTörlés
  9. Ha meghalt, akkor valószínű proci vagy alaplap, a HDD halála nem okoz totál géphalált, így ha jó helyre vitted, megmentik az adataid, még ha magát a lapost nem is. De azért szurkolok én is. :)

    VálaszTörlés
  10. kábel lazult ki :D szériahiba...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.