Napi smink ès outfit rèszlet - lelkileg összetörve...

...csak mert ugye mèg mindig nincsen szàmìtógèpem ès nagyon nem halad az ügy semerre... Kicsit ki vagyok bukva, hiszen a blog a mindenem ès megőrjìt, hogy nem tudok minden egyes nap posztot ìrni az èn dràga olvasòimnak... Remèlem hamarosan megoldódik a helyzet, mert ez ìgy màr tarthatatlan. Addig is kèrem a türelmeteket ès az elnèzèseteket a fura, kis rövid posztokèrt. Ma egy sminket hoztam nektek, meg a legkedvencebb fülbevalòmat, amièrt mindenki teljesen oda meg vissza van, hàt nem csodàs, hiszen egy nagyon különleges darab. A makeup szokàs szerint fènyes ès csillogòs, az imàdott Tarina Tarantino palettàmmal csináltam, mellè pedig MAC pìrt ès Revlon rúzst hasznàltam. Pont tökèletes uszodàba ;).





8 megjegyzés:

  1. Kitartást, meg fog gyógyulni a kicsike, küldök neki sok-sok pozitív energiát. :)
    Ezekre a füldíszekre meg én is rá vagyok kattanva, nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  2. Úristen de szép a füldíszed!Én is tervezem, hogy beszerzek egy hasonlót.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a sminked! :) Abszolút átérzem a fájdalmad, nekem is a blogom a mindenem, meg hát informatikus is vagyok, így kb. köldökzsinór van a gépem és köztem, majdnem ő a legjobb barátom. Még neve is van. :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a smink! :) Nekem is kék szemem van, gyakran festem hasonlóan, nem tudom megunni. :) Én általában kéket és feketét kombinálok, de ha jól látom te egy kis lilát is csempésztél bele!?

    VálaszTörlés
  5. ennek a fülbizgentyűnek a fele miért van itthon nálam? :D de amúgy meg nyugi van, amikor meg ott leszek elő se veheted a laptopodat :D

    VálaszTörlés
  6. Óóóó, mi kitartunk, de te is tarts ki, és bírjad még amíg muszáj :(
    A szemed meg csodaszép! :]

    VálaszTörlés
  7. az a fülbevaló BRUTÁLIS, kell!!!!:D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.