Havi kedvencek

Hivatalosan is nyár, öregebb lettem egy évvel és rengeteg, de rengeteg új dolgot vettem ebben a hónapban, szóval most shopping-stop van életben a nyár végéig (hahhaaa :D). A legmeghökkentőbb dolog, ami történt velem, hogy lebarnult a karom, máshol nem, szóval elég érdekesen festek, esetleg tudja valaki, hogyan lehet a barnaságot eltüntetni (így jár az aki kint van a kölkökkel naphosszat, hiába fényvédőzik ezerrel...)???? Ez lesz a következő projectem.




Havi kedvenc arcápolási termék: Willa Face The Day SPF30 Tinted Face Protection. Egyszerűen fantasztikus kis termék ez, annyira szép bőrfelületet biztosít és imádom, hogy ilyen magas fényvédő van benne. Gyorsan beszívódik és ráadásul olajmentes is.



Havi kedvenc testápolási termék: Willa Be Brillant Daily Body Lotion. Tökéletes a meleg időszakra, mert friss illata van és hipergyorsan beszívódik, mégis nagyon jól hidratál. Csak kevés van benne.



Havi kedvenc hajápolási termék: Surya Color Fixation Restorative Hair Mask. Igazából ennek az illatába szerettem bele, valami eszméletlenül isteni finom és semmi illatanyag nincsen benne, csak a millió növényi kivonat. Pluszban meg még jól is működik, szép selymes a hajam tőle, meg fényes meg minden ami kell. It's a keeper.



Havi kedvenc körömlakk: Sonia Kashuk Nail Colour - Fairy Princess. Már a neve elmond mindent... Csodaszép menta árnyalat egy kis kékes gyöngyházzal. Lesz NOTD!



Havi kedvenc szemhéjpúder: MAC Eye Shadow - Feeling Fresh. A kedvenc finisem (frost) és az egyik kedvenc színem (zöld), erősen pigmentált és limitált. Tökéletes.



Havi kedvenc szájfény/rúzs: Kat Von D Painted Love Lipstick - Backstage Bambi. Szerintem amióta megvan, azóta nem is nagyon volt más rajtam. Csodás szín és fantasztikus a formula, erősen gondolkodok rajta, hogy összegyűjtöm a Kat Von D rúzsokat (nincsen olyan hú de sok belőlük, szóval annyira nem elvetemült ötlet).



Havi kedvenc arcpirosító: MAC High-Light Powder - Crew. A mai napig nem értem, hogy ez miért high-light púder, amikor olyan erős, mint egy pír. Nagyon szép és finom, természetes árnyalat van, igazi babapofit lehet vele csinálni.



Havi kedvenc szempillaspirál: MAC Extended Play Lash. Az eleje döcögősen indult, de azóta elválaszthatatlanok lettünk. Imádom a csomagolását ^-^.



Havi kedvenc ecset: Sonia Kashuk Blending Brush. Nem tudok leszokni a Sonia ecsetekről... Mentsetek meg...



Havi kedvenc ruhadarab: Michael Kors ezüst szandál. Megint cipőt hoztam... De ha egyszer imádom őket. Legközelebb ígérem valami mást keresek :D.



Havi kedvenc zene: Karmin - Brokenhearted. Nyár van... Ilyenkor még én is gagyit hallgatok. Na jó ez annyira nem gagyi. Az a másik telefonálós gagyibb... Call me maybe... ha még egyszer meg kell hallgatnom, kajak kivetem magam az ablakon...



Havi kedvenc film: The Avengers. Sok jó pasi meg Scarlett bónusznak. Háromdében annyira nem volt mondjuk jó szerintem, azt hiszem jó darabig ez volt az utolsó múvi amit ilyen formátumban néztem meg.



Havi kedvenc kaja: hmmm... nem vagyok éhes, nem is ettem olyan sokat, diéta meg nyár. Legyen Lolly speckó epertrumix, ananásszal :D.

Havi legnagyobb csalódás: nem rémlik most ilyesmi, jó hónap volt.

Ti következtek!

Havi kedvenc arcápolási termék:
Havi kedvenc testápolási termék:
Havi kedvenc hajápolási termék:
Havi kedvenc körömlakk:
Havi kedvenc szemhéjpúder:
Havi kedvenc szájfény/rúzs:
Havi kedvenc arcpirosító: 
Havi kedvenc szempillaspirál:
Havi kedvenc ecset:
Havi kedvenc ruhadarab:
Havi kedvenc zene: 
Havi kedvenc film:
Havi kedvenc könyv: 
Havi kedvenc kaja:
Havi legnagyobb csalódás:

7 megjegyzés:

  1. 1.bbkrém2.AVON csresznyeviràgos testâpolo3.tony&guy sampon3.essence ,,night in las vegas,,5.kallos szemhéjceruza grafit. 6.AVON szinmegujitó rúzs mocha7.miss Rose8.AVON vizàlló9.nincs kedvenc10.nyári csizma11.Tankcsapda.12.-.13.závoda Pál:Jadviga párnàja14.lepcsánka 15.Eurovíziós fesztivàl übergagyi döntő

    VálaszTörlés
  2. Lolly! Azt hallottam hogy ha citrom levével dörzsölöd át a karodat, akkor az egy kicsit halványítja a színt! :D

    VálaszTörlés
  3. Ezen mindig fel tudok lelkesülni, hogy hónapról hónapra ennyi új dolog a kedvenced, tök sok dolgot kipróbálsz és a legtöbb beválik:D én meg nyammogok a jól bevált dolgaimmal :)A lakk nagyon nyámiságos :)

    VálaszTörlés
  4. Kátya: megyek is a szupermarketbe :D

    Szütyő: ez a szenvedélyem :D

    VálaszTörlés
  5. citrom meg citromlé az kérlek világosítja a bőrt :D jó az a call me maybe hidd el nekem én már kivűlről fújom XD

    VálaszTörlés
  6. tudtam én eddig is hogy világosítja, csak nem vagyok benne biztos... és szar az a szám...

    VálaszTörlés
  7. Én is 3D-ben láttam az Avengers-t, de nekem kimondottan tetszett. Mondjuk a szemüveg sokat ront a helyzeten. Párom is szemüveges és azt mondja, ő szinte nem is lát 3D-ket a filmben, csak 1-1 jelenetnél. Kontaktlencsével nem tudom mi a helyzet.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.