Lady Gaga - Fame

2:48 de.
Màr tavaly, vagyis a bejelentès òta erre a napra vàrtam... Most màr 100% hogy lesz Lady Gaga parfüm, hiszen kiszivàrgott az első kèp is ròla. A kreàciò a Fame nevet viseli (èn valami monsterre szàmìtottam, de ez sem rossz) ès nagyon èrdekes mòdon fekete szìnű, ami persze kipermetezve àttetsző lesz. Magàròl az parfümről nem lehet mèg tùl sokat tudni, maximum annyit, hogy a művèsznő egy luxus prostituàlt illatàt pròbàlta üvegbe zàrni ès hogy a vère is valamilyen ùton mòdon egy alkotòelem. Az üveg meglepően visszafogott, de futurisztikus ès az egèsz megjelenèst nagyon feldobja, hogy a folyadèk fekete. Nagyon-nagyon kìvàncsi leszek rà... Amerikàban elmèletileg szeptemberben jelenik meg ès szerintem a nemzetközi piacra is akkor fog kikerülni, esetleg pàr hèttel kèsőbb. Vègezetül pedig mèg kèt Gaga hìr: szintèn szeptemberben derül ki, hogy mi lesz a cìme az ènekesnő jövőre megjelenő albumának, valamint àllìtòlag a szeptemberi Vouge cìmlapjàn is ő fog majd szerepelni.


7 megjegyzés:

  1. Nekem a fekete lötty kifejezetten undi, viszont a "kupak" meg eszméletlenül jó, nagyon eltalálták. Megszaglászni biztos meg fogom, de nem valószínű, hogy meg is veszem. Gondolom Te naná:)

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz ötlet, hogy "színváltós". Amúgy szerintem a véres dolog kamu, elve mennyit kéne már levenni tőle ahhoz a rengeteg üveghez? :D Meg egészségügyi okokból sem lehetne szerintem, gondolok itt betegségekre, stb. A kinézete jó lett.

    VálaszTörlés
  3. engem már a "luxusprosti illatával" megvett XD

    VálaszTörlés
  4. Èn ott fogok toporogni a megjelenès napjàn az üzlet előtt...

    VálaszTörlés
  5. Hmm, mindenképpen megfogom szagolni, érdekes..érdekes...még nem tudom eldönteni :)

    VálaszTörlés
  6. Imádoom!!! Nekem tutira kell egy (vagy ha jó akkor több :D) a gyilkos nadragulya összetevő és a fekete szín megfogott!!! keeell kell kell nekem!!

    VálaszTörlés
  7. If one innocently applies an insufficient amount of sealer on a very porous concrete
    material, the said material may not be effective at all.
    The estimate you receive will be based on the number of skips you
    need, what size skip you want, and how long you plan to
    keep it. Flawless Flooring's polished concrete floor product boasts durability and decorative seamless surfaces made mainly from epoxy and polyurethane materials.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.