Napi smink ès outfit rèszlet

Mèg mindig semmi hìr a laptopom àllapotàròl, ès èrdekes mòdon kezdek belenyugodni a dologba, de persze nem adom fel :). Addig meg a szupi kis mobilomròl ìrok, itt vannak èkezetek ès egèszen tűrhető kèpeket tudok vele csinàlni. Màr egy ideje èrdekes szisztèma alapjàn sminkelek, ugyanis elkezdtem csak max 2 szìnt hasznàlni a szememre, elsősorban közèptónusù pasztell àrnyalatokat (főként kèket, zöldet meg lilàt) ès ràjöttem, hogy noha hiàba egyszerű ès gyors ez a mòdszer mègis nagyon làtvànyos ès jól működik. Ma kivètelesen feldobtam egy brutàl műszempillával is, mert teljesen a szememre akartam helyezni a hangsúlyt az idióta ès váratlanul felbukkant pattanàsaim miatt... No comment... Biztosan a laptop miatti stressz, vagy valami. A szemhèjpúder MAC Gulf Stream ès Nylon, a pìr NARS Orgasm, az ajkamra pedig Revlon Lip Butter (Cotton Candy) ès MAC ajakàpoló került. Mivel ma dolgozok az outfitem egyszerű, csak egy farmer, fekete trikó meg balerina, de feldobtam egy klassz fülbevalòval, amit egy Guess outletben vettem.







13 megjegyzés:

  1. Brutálisan jól néz ki a műszempillád! :P
    http://luxury-vanity.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól áll ez is, hogy "csak" 2 színt használsz, meg ezzel a brutál pillával tényleg nagyon ütős lett!! a fülcsi is nagyon tetszik!! de hát mindig baromi jó dolgokat válogatsz össze, úgyhogy ötös, mint midig, ja és csillagos :D

    VálaszTörlés
  3. aztakibeba*ott rohadt jó szempillát!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez lehet hülye kérdés lesz, de nem ér oda a szempilla a szemüvegedhez?:)

    VálaszTörlés
  5. Műszempillát akarok!

    Nagyon feldobja a sminket a műszempilla, és ez kimondottan szép, de biztosan az első 10 percben ledörzsölném akaratlanul, szóval még keresem az a szempillaspirált ami közelít ehhez :D

    VálaszTörlés
  6. Nem êr oda :)
    Erzsi: reggel 7 óta rajtam van, most van este 6 :) csak pàrszor akartam megvakulni meg letèpni :)

    VálaszTörlés
  7. Imádni való szempilla! Én is mindig ilyenek után kutatok. Megkérdezhetem hol vetted, és mennyiért?

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép :)
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. ESZBE: ez egy eylure pilla, allitolag lehet kapni otthon a mullerben, de ha nem akkor marad az ebay, es kb 6-7 dollar

    VálaszTörlés
  10. Aha, köszy a választ. Nem taliztam még a márkával, én vagy Paris Berlint, vagy Kryolant használok.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.