Rengeteg sok ùjdonsàg ès jò (?) hìrek

Először kezdenèm a többè kevèsbè jó hìrrel: elvittem a laptopomat szervìzbe, ahol a fiatalember nagyon kedvesen megjegyezte, hogy ő ugyan szìvesen szétszedi ès kitisztogatja nekem, de inkább azèrt jobb lenne ha vennèk egy ùjat, mert ez elèg menthetetlennek tűnik... Szóval R.I.P. szegènykém, ezèrt rendeltem egy ùjat vègre, egy csodaszèp rózsaszìn Sony-t (màsik szìn szóba sem jöhetett termèszetesen, akàr hülyènek nèznek az emberek, akàr nem. Hozzàm egyszerűen nem illik màs, csak a ròzsaszìn, meg a csillàmok, meg persze az unikornisok.), persze vàrni kell mèg rà több, mint egy hetet, de annyit kibìrunk màr ezek utàn szerintem. Viszont az ùj gèpnek köszönhetöen totàlis shopping stop van èletben, szòval tesztek nem lesznek mostanàban sajnos, persze ahogy magamat ismerem....
De addig is, amìg nem èrkezik meg az új tàrsam, lesznek majd napi sminkes meg ùjdonsàg posztok, hosszabat lehetetlen telefonròl ìrni. Màra rengeteg csodàs ùj dolgot tartogatok, persze aki fèszbùkozik az màr làthatta őket. Kezdjük a Max Factor Colour X-Pert elnevezèsű folyèkony tusàval. Az extràn tartòs tus nègy szìnben lesz kaphatò, van sima fekete, szürke, valamint vadìtò lila ès zöld. Szerintem hiànyoztak màr nagyon ezek a termèkek a màrka kìnálatàbòl, jò hogy mostantòl ezekkel is bővül a felhozatal. A szomszèdos orszàgokban màr elèrhető, gondolom kicsi hazànkba is eljut rövid időn belül.



A Lush rajongòknak is van egy jòl hìr a tarsolyomban: a márka jùliustòl sminktermèkeket is elkezd àrusìtani! Egyelőre hàt különböző fèle termèkről hallottam: folyèkony rùzs, tus, krèmes szemfestèk, pùder, skin tint, szempillaspiràl. Az első hàrom termèk egy nagyon különleges kis kerèken kerül majd prezentàlàsra a boltokban, amin minden àrnyalat rajta lesz ès nekünk a hangulatunkhoz leginkàbb illő hàrom szìnt kell majd kivàlasztani ròla. Ìgy teljesen szemèlyre meg pszichere szabott termèkeket fogunk kapni, sok-sok pènzèrt (nèha komolyan leesik az àllam az ostoba marketingfogàsoktòl... Remèlem senki nem dől be ennek a psziches dolognak.), hiszen pl a rùzs közel 23 dollàros àron lesz majd kaphatò.



A Lancome mint minden èvben, ìgy termèszetesen most is egy ùj Juicy Tubes kollekciòval lepett meg minket. A Once Upon A Week fantàzianevet viselő szàjfènyekből összesen hèt darab van, minden napra egy, hiszen az àrnyalatok a napok neveit viselik. Nagyon aranyos ^-^. A hètköznapokra csillàmos, àttetsző szìnek, mig a hètvègère balzsamosabb textùra jàr.




14 megjegyzés:

  1. Ez a hét napjais szájfény mókásnak tűnik :]

    VálaszTörlés
  2. szerda, csütörtök, vasárnap...

    VálaszTörlés
  3. nekem a csutortok meg a vasarnap :)

    VálaszTörlés
  4. Mondjuk a Lush számomra mindig is pofátlanul túlárazott volt, és ahhoz képest annyira nem is természetesek a termékei, amennyire mások godnolják, elég elolvasni 1-2 INCI-t, ahol hopp itt beficcen a parabén, ott beficcen a Parfum...na mindegy, nem fikázni akarom, csak na :D. Akkor már inkább veszek sminket a Body Shopból ha rám jön a "természeteshetnék". Juicy Tubesból nekem a Hétfő és Vasárnap :3

    VálaszTörlés
  5. en birom a lusht, de ugyanezen a velemenyen vagyok

    VálaszTörlés
  6. Ja és ez a Lush komolyan ilyen formában lesz kapható?? Nem értem azokat a petri csészéket sem, onnan merik ki a rúzsokat??

    VálaszTörlés
  7. Próbáltam az a balzsamos Lancomet, hát valami álom viselni... bár a sima Juicy Tubeseket is gyűjtöm, hiába ragadnak kicsit, szerintem imádnivalóak ahogy vannak <3

    VálaszTörlés
  8. Lush termekekre nagyon kivancsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  9. Én sosem voltam nagy Lush rajongó. Egyszer Bécsben bementünk az üzletükbe, mert a kíváncsiság ugyebár hajtott. (Volt olyan illatkavalkád,hogy seperc alatt rosszul lettem.) Ezt a rúzsos dolgot én sem értem, plusz a "psziché" duma, jajj :D (Juicy Tubes-ból viszont a hétfő és a vasárnap nagyon bejön.)

    VálaszTörlés
  10. a shopping stop előnye,hogy remélem sokkal több sminkes posztod lesz,azokat imádom a legjobban tőled : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz egy rakat, majd jòl meg is fogjàtok unni :D

      Törlés
  11. Kíváncsian várom az új laposod, majd feltétlen mutasd be Őt a nagyközönségnek. ^^

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.