Újdonság | piCture pOlish új árnyalatok

Már senkinek nem kell bemutatnom a PP lakkokat, hiszen üstökösként robbantak be a magyar rajongók szívébe és maradtak is ott a NailLand és Lakkom Lakkom Edina jóvoltából :). Engem is egyből levettek a lábamról, mert egy: a színek annyira egyediek és csodásak, hogy én még sehol nem láttam ilyeneket, kettő: a minőségüktől konkrétan leesett az állam, még rajtam is majdnem egy hétig bírják a strapát, pedig ez óriási nagy szó! Nálam no1 helyen szerepel a márka, ha lakkot akarok venni, mindig először náluk nézek körbe. Sajnos egy baj van csak a dologgal, hogy a legcsodálatosabb árnyalatot valamiért nem akarják behozni Magyarországra, pedig óh, jajj, tényleg az a legszebb (Imperial - brutál neon lila arany csillámokkal)! Bár nem bánkódok, mert van helyette sok más mesés szín. Most ráadásul nyolc új taggal bővült a kínálat, ebből négy visszahozott szín, négy pedig limitált blog kollaborációs darab. Mindegyikükről találtok swatch képeket Edinánál (ITT és ITT), én pedig mutatom a promóképeket. Nektek melyik tetszik a legjobban? Nálam az Eyre az abszolút szerelem és legnagyobb bánatomra a Unicorn nem tetszik :(. 
  • Bette: világoskék holo
  • Eyre: metál sötétkék holo
  • Grace: halvány, tompa rózsaszín holo
  • Pandora: sötét ametisztlila holo






  • Fool's Gold by The Nailsaurus: világos, élénk türkizkék jelly arany csillámmal
  • Forget Me Not by Laquertude: élénk királykék holóval
  • Sizzle by Cosmetics Sanctuary: élénk pink jelly holóval
  • Unicorn by Brit Nails: kékes zöld alapban pink és ezüst csillámok




8 megjegyzés:

  1. Engem a Grace ejtett teljesen rabul, muszáj lesz megszereznem! Tökéletes hercegnő-lakk :) Nekem egyébként a Unicorn is tetszik, de annyira azért nem, hogy meg is vegyem, de azért nem rossz.

    VálaszTörlés
  2. a swatch-ok alapján az én favoritom a Fool's Gold és a Pandora. kíváncsi leszek, hogy élőben milyenek! :)

    VálaszTörlés
  3. Meglepő módon nekem is a Grace tetszik a legjobban, nagyon különleges. Holnap reggel megyek levadászni. :D

    VálaszTörlés
  4. A Pandora lakknál végem volt...csak ő fog nekem kelleni az újdonságok közül, jajj a lilakedvelő fejemnek! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. a grace tényleg olyan szép, lehet, hogy azt is felveszem kívánságlistára :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. uhh a sizzle és a fool's gold mindenképp kívánságlistás! :)

    VálaszTörlés
  8. a fool's gold nálam csak azért nem, mert a whimsy már megvan és szerintem nagyon hasonlóak :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.