Hajnapló | Garnier Fructis Oil Protect 3 Wunder Öl-Spray


Mondtam már, hogy imádom a Müllert? Annyira klassz, máshol (még) nem kapható termékeik vannak, akárhányszor bemegyek egy üzletükbe, mindig találok valami jó kis újdonságot. Most például ezt a Garnier olaj spray-t szúrtam ki magamnak, meg egy Gliss Kur hajra való bb krémet, de azt majd legközelebb hozom el. A Garnier oldalán az alábbiakat találtam erről a 'csodaolajról': 
  • speciális, könnyed ápolás a száraz, finom szálú hajnak
  • 3 olaj kombinációja: sárgabarack, mangó és mandula
  • ragyogóvá és selymessé teszi a hajat
  • nem hagy olajos érzetet maga után, nem nehezíti el és nem zsírosítja a hajat.
Ugye milyen jól hangzik?




A Wunder Öl-Spray csomagolása nagyon feltűnő élénk sárga és türkiz kombinációja, ha nem ilyen lenne, lehet, hogy észre sem vettem volna a polcon :). Nekem nagyon tetszik, pedig a letisztult dizájnt jobban szeretem, de a rengeteg hajápolási termékem között egyből megtalálom, ha ezt akarom elővenni. Sajnos a csomagolás totálisan német, magyarul csak matrica van rajta, de ezen megtalálható minden lényegesebb információ.


Az olajpermetet többféle módon is lehet használni (ha jól értelmeztem a német leírást, már kissé rozsdás a tudásom...):
  • törölközőszáraz hajra szárítás előtt
  • száraz hajra extra fényért és ápolásért
  • hajkefére fújva finom fényért és ápolásért.



Én nedves hajra és száraz hajra is kipróbáltam persze :). Tényleg brutálisan fényes lesz tőle a frizura, meg szép selymes, kellemes tapintású, egyáltalán nem éreztem olajosnak. Másnapra azonban kicsit összetapadt, zsíros kinézetű (de nem tapintású) lett a hajam. Sajnos. De csak, ha egyenesen hagyom. A göndören hagyott hajamon viszont nem tapasztaltam ilyesmit. Ergo egyenes hajra csak nedvesen vigyük fel vagy ha száraz/nagyon száraz típusú, göndör hajra meg akárhogy :). Az illata elképesztően finom és tartós is. Bevallom kifejezetten tetszik ez a termék, elsősorban a kivitelezése miatt, mert sokkal egyszerűbb ugyanis a spray-t használni, mint a kinyomogatós-szétkenős ápoló olajokat. Szerintem érdemes próbát tenni vele :). Pláne göndör és száraz hajúaknak.



Garnier Fructis Oil Protect 3 Wunder Öl-Spray
Elérhetőség: Müller
Ár: 1599 Ft
Mennyiség: 150 ml




A Wunder Öl-nek van egyébként egy testvérkéje is, méghozzá egy zuhanyzás-hajmosás közben használatos ápoló hajpermet (whut???), aminek próbálok rájönni az értelmére, mert ez végülis csak egy balzsam spray formában, mivelhogy le kell öblíteni. És balzsam helyett kell használni. De állítólag jobban ápol. Majd kiderül ;).


7 megjegyzés:

  1. Mi a manó, még sose hallotta olaj-sprayről :O

    VálaszTörlés
  2. Mindkét termék felkeltette az érdeklődésemet. (-: Bízom benne, hogy később elérhető lesz DM-ben vagy Rossmannban is, mert nálunk nincs Müller..

    VálaszTörlés
  3. Én ezt az olajat használom a pumpás, nem pedig a spriccelős verzióban. Lecserélték volna az eddigi verzióját? Megnéztem a kis flakonomat, ugyanezek a dolgok vannak arra is írva.

    VálaszTörlés
  4. Osztom a Müller iránti rajongást, én is épp ezért szeretek benne kóborolni. :) Külön szoktam kis felfedezőtúrákat tenni, hátha jött valami új termék. És rendszeresen találok is valamit - Burt's Bees ajakápolók legutóbb. Erre a spray-re én is felfigyeltem, de gondoltam kivárom míg valaki nyilatkozik róla, szóval nagyon köszönöm a tesztet! ;)

    VálaszTörlés
  5. @Fleur: ez előtt én sem :)

    @Myrkyy: nem akarlak elkeseríteni, de sajnos én alig látom azokat a termékeket máshol, amik így megjelennek a Müllerben... Vagy egyszerre mindenhol vagy csak ott :(

    @Női lapozó: húúúú passz, de nem hiszem, szerintem az megmaradt ugyanúgy :)

    @Szabina: már burt's bees is van??? *-* nem semmi :) és nagyon szívesen :)

    VálaszTörlés
  6. Én is megörültem a Burt's bees ajakápolónak. Aztán 2 nap alatt tönkretette a számat (alap, mézes változat), először csak azt vettem észre, hogy egyfolytában nyalogatom felül, ég, száraz, ilyen apró pici átlátszó pötyikék jelentek meg felette, mi lehet ez, allergiás reakció? Érzékeny a szám de még sosem volt ilyen egyetlen ajakápolóval sem, most nem tudom mit vegyek, hogy rendbejöjjön... :((

    VálaszTörlés
  7. hú, nekem ez nagyon úgy hangzik, mintha allergiás lennél valamire (gondolom az egyik összetevőjére, amit eddig nem használtál az ajkadra, de az is lehet, hogy most lettél rá allergiás, nálam is ez volt :(((), gyorsan kuka és valami nagyon minimális összetevőjű, natúr, illatanyagmentes ajakápolóra állj át. Én most egy 100% lanolin ajakápolót használok, semmi más nincsen benne és tökéletesen bevált, érdemes valami hasonlót keresned (én az enyémet angliában vettem, Lanolips a neve, de lehet rendelni rengeteg magyar oldalon sima, lanolint is :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.