Napi smink | My Kind of Coral

10:06 de.
Ahogy ígértem, igyekszek kicsit több napi sminkes poszttal jelentkezni :). Heti kettő optimálisnak tűnik, egyelőre maradok ennél a mennyiségnél. A mai alkotás (megint) egyszerű, gyors és viszonylag visszafogott, a hangsúly pedig a korall ajkakon és orcákon van. Meg a szemöldökön :). Az ihletet pedig az adta, hogy régen használtam már korallos színeket, ami vicces, mert ez a kedvencem.





A szemsmink alapja egy enyhén rózsaszínes barna, fényes szín (nagyon szépen kiemeli a kék szemeket - UD Toasted), ezt mélyítettem el egy matt feketével (UD Faint) és emeltem ki egy fényes világos bézzsel valamint egy csillamosabb, nagyon világos bronzos színnel (UD Virgin és Sidecar). A szempilláimra az imádott Clinique Lash Power került, a szemöldököm formázásához pedig az Essence Wow Brow box Love Brunettes árnyalatát használtam. A pirosítóm egy élénk, narancsos korall árnyalat (MAC My Highland Honey), erre került egy szuperfényes bézs highlighter (MAC Superb), a számon pedig egy barackos korall rúzst láthattok (YSL ). A hajam meg végre frissen van festve, jövök a festék tesztjével.



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a rúzs és a pirosító is, imádom a korallt!

    VálaszTörlés
  2. Az a szemfestés nagyon szép, imádom, hogy szemüveghez lehet hangsúlyosabb sminket is készíteni és nem sok :)

    VálaszTörlés
  3. ez most szerintem még a szokásosnál is gyönyörűbb lett! :)

    VálaszTörlés
  4. @Mea: én is :) ebből a színből van szerintem a legtöbb a sminkes szekrényemben :) meg kékből...

    @Audrey80: köszönöm :) pedig régen mindig durvultam a szemü miatt, de nem kell, finoman is lehet hangsúlyos smiket csinálni szemüvegeseknek :)

    @zizitim: köszönöm, nagyon aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
  5. Lolly, gyönyörű vagy!!!!!! És a smink is nagyon szép persze :) Bárcsak tudnék ilyet csinálni én is :)
    Fogszabid van? :) Vagy tévedek? :)
    Mia



    VálaszTörlés
  6. Dehogy van, még csak az kéne... :D miért, úgy nézek ki??? O-o XD

    VálaszTörlés
  7. Csak az elso kep volt gyanus:) de az miert lenne baj, ha az lenne? :D ez ma mar az igenyesseg jele es nem csak a 15 evesek hordjak :)
    A lenyeg, h nincs :)
    Miert nincs rendes mosolygos foto? Olyan igazi :D
    Mia

    VálaszTörlés
  8. Csodás a szemsmink, a színei lenyűgöztek :)

    VálaszTörlés
  9. @Mia: nekem baj lenne... biztosan megőrülnék tőle, bár szerencsére nem kellett soha... :)

    @Megaera: köszönöm :)

    VálaszTörlés
  10. Annyira gyönyörű vagy Lolly!!! Mindig, nem csak most! :)

    VálaszTörlés
  11. jajj (irul-pirul) nagyon köszönöm, olyan aranyosak vagytok, tök jól esik a sok dicséret :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.