Napi Smink | Strip Poker

8:21 du.
Ezt a sminket csak a MAC x Kelly Osbourne rúzs és pír kedvéért csináltam, bár a pírból nem sok látszik a képen, mert iszonyatosan visszavillant a fényvédő a vaku miatt, pedig ott volt rajtam csak, hát... na... :D. Mivel a termékek csomagolása szépséges pasztell lila, igyekeztem ezt inspiráció gyanánt felhasználni, a szememre hasonló színt használtam, kicsit elmélyítve és egy fényes krém-fehérrel keverve. A számon a Strip Poker rúzs van, még mindig teljesen a szerelmese vagyok, annyira nagyon tetszik és úgy örülök neki, hogy (szerintem) jól is áll. Az arcomra a Cheeky Bugger került, csak, mint mondtam, sajnos annyira nem látszik jól. Majd legközelebb :).



6 megjegyzés:

  1. Csodás ez a szemsmink, az a kis lila annyira feldobja :) És a hajszínedet is imádom ^^

    VálaszTörlés
  2. Élőben biztos rikított a szemed színe emellett :-) Szép!
    Egyre fehérebb vagy Lolly, itt a nyár és semmi szín? :-) Vagy csak a vaku miatt tűnik? A hajad nagyon jó így bongyorin!!!

    VálaszTörlés
  3. Firstly I most say that i LOVE your hair! and really beautiful eye makeup ^^

    Z ♥
    http://beautybyz.blogspot.se/

    VálaszTörlés
  4. @ziztim: köszönöm :)

    @Megaera: köszi :) a hajamat most fogom megváltoztatni ;)

    @Erica: rohadt vaku... nagyon magas a fényvédő a primerben és iszonyatosan visszavillan...

    @zsuzsanna: thank you, it's really nice of you :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép ez a smink. nekem tetszik a bőröd,olyan szép az arcod.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.