A legújabb alapozótrend: a 'folyékony púderek'

Izgalmas és forradalmi sminktrend van kialakulóban, amit még az Armani kezdett el kábé két éve a Maestro Skin Perfector-al, de igazán most kezdte el hódító körútját, hiszen a Lancome, az YSL és a budget márkák közül a Maybelline valamint a L'Oréal háza táján is megjelentek mostanában hasonló alapozók. A lényeg az innovatív formulában rejlik: az alapozók vízszerűen folyékonyak és speciális illékony olaj bázisúak, ez segíti a színpigmentek tökéletesen egyenletes és vékony felvitelét, azonban a bőrrel érintkezve szinte azonnal elpárolognak, így csodás matt vagy félmatt finist biztosítanak. Az eredmény makulátlan, 'második bőr' hatás. 



Volt már szerencsém egyhez ezek közül a csodaalapozók közül (L'Oréal Magic Nude Liquid Powder), azonban nem volt felhőtlen a viszonyunk, nekem nem volt elég erős a fedése (akkoriban kicsit problémásabb volt a bőröm, szerintem most elég lenne, na de mindegy...), de természetesen mindegyik márkánál más-más típusokat lehet kapni, erősebb-gyengébb fedéssel. A Maybelline Dream Wonder Fluid-Touch Foundation alacsony, szinte áttetsző, a Lancome Miracle Air de Teint alacsony-közepes, az Armani Maestro szintén alacsony-közepes, míg a YSL Teint Encre de Peau köezeps fedésű. Sajnos az olcsóbb L'Oréal és Maybelline darabok nálunk (még) nem kaphatóak, de a drágábbak igen (az YSL szeptembertől kerül ki a boltokba), persze elég borsos áron, mindegyikük 10.000 Ft felett van. Sajnos, hiába akartam kipróbálni még egyet, mindegyikben van illatanyag (miért, istenem miért kell erőltetni????), szóval várok amíg mondjuk a MAC vagy a Clinique is jelentkezik valami hasonlóval :).



A felvitelükhöz egy picit trükkösebb, mint egy krémesebb alapozóé, hiszen nagyon folyékonyak és nagyon gyorsan száradnak. Szerencsére (majdnem) mindegyiknek van speciális kis pipettája vagy applikátora, amikkel akár közvetlenül lehet cseppenteni anyagot a bőrre és azt ujjal vagy duo fibre ecsettel eldolgozni. Egyszerre az arcnak csak egy területére vigyünk fel az alapozóból a gyors száradás miatt. Mivel a finisük nagyon természetes és általában matt is, ezért leginkább kombinált-zsíros bőrre valóak.



4 megjegyzés:

  1. Pont ma láttam egy videóban a L'oreal-t. Fel is keltette az érdeklődésemet, és nagyon jókat mondtak róla. Kipróbálnám...

    VálaszTörlés
  2. Én 13-14 éves koromban egy folyékony púderrel kezdtem sminkelni (bár mára be ismerem, hogy az akkor hibátlan bőrömre sok volt) :D A Loreal-ról én is már hallottam sok jót, úgyhogy lehet kipróbálom ha itthon is lehet kapni.

    VálaszTörlés
  3. nekem elsőre annyira nem jött be a loreal, de már bánom, hogy visszacseréltem...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.