TESZT | Catrice Lash Boost Lash Extension Fibers

Megszállottja vagyok a csodás, hosszú, dús, műpilla hatású szempilláknak és természetesen - gondolom ezzel nem vagyok egyedül - mindent megteszek, hogy az enyémek is ilyenek legyenek. Sajnos hátrányos helyzetből indulok a mélyenülő szemeim miatt (fuck you genetika), de nyilván ez sem veszi el a kedvem a kísérletezéstől. Próbáltam már sok primert, még több spirált, de végül mindig a műszempillák győztek, ha látványos, de még természetesnek tűnő hatásra vágytam. Aztán megláttam ezt a Catrice mikroszálacskás cuccot az új szortimentben és azonnal ki is akartam próbálni, mert hátha ezt keresem.




A 'primer' meglepő módon egy fehér papírköntösbe van becsomagolva, ami nem megszokott a márkánál, de gondolom erre volt könnyebb rányomtatni a használati utasítást. Én mindig szeretem, ha egy szépségápolási terméknek van papírdoboza, ez mindig profibb és drágább hatást kelt. A tubus is fehér, ezüst kupakkal, fekete feliratokkal. Egyszerű, de a színe miatt könnyű kiszúrni az asztalomon :).




A Lash Extension Fibers lényege, hogy nagyon picike szálakkal vonja be a pillákat, ezzel növelve a tömegüket és a hosszúságukat. Egy réteg, még meg nem száradt spirálra kell felvinni, majd rögzíteni még egy réteg festékkel. Elég bizarrnak tűnik elsőre a kefe a rengeteg kis szöszmivel, komolyan voltak kétségeim a használata előtt, mert nagyon féltem, hogy a fele a szememben fog kikötni és annak nem lenne jó vége. De rögtön az első alkalom után meg is könnyebbültem, mert vagy egy sem ment a szemembe, vagy olyan aprók, hogy nem lehet őket érezni.



Mivel nincsen száradási ideje, sőt az első spirálozás után sem kell várni, ezért nem macerás a használata, nem ad plusz időt a sminkeléshez. A keféje pedig kellemesen kicsi és vékony, szépen lehet vele eloszlatni mindenhová a szálacskákat. A pillák pedig - spiráltól függően - nem lesznek keményebbek, nem nehezednek el, puha tapintásúak maradnak és nem is potyog, sőt én úgy vettem észre, hogy az egyébként nem túl tartós spirálom nem mászott el (olyan gyorsan). És a hatása? Mert nyilván ez a legfontosabb. A képeken láthatjátok: az elsőn két réteg Bourjois Volume 1 Seconde spirál, a másodikon plusz a Catrice Lash Extension Fibers. Úgy vettem észre, hogy legnagyobb bánatomra inkább dúsít, mint hosszabbít, de ettől függetlenül, azért tetszik a végeredmény. Ha nem is sokkal durvábban látványosak a pilláim, azért észrevehető a különbség. Nem mondom azt, hogy kötelező vétel, de annak aki szereti a minél dúsabb pillákat, az tegyen egy próbát vele.





Catrice Lash Boost Lash Extension Fibers

Elérhetőség: Müller, Rossmann
Ár: 1399 Ft

12 megjegyzés:

  1. Hosszabbítás és dúsítás szempontból nekem abszolút no.1. a Benefit They're real! FAN-TASZ-TI-KUS!!!!
    Minden egyet fillért megért ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Honnan szoktad beszerezni? YouTube videókat nézve vágyom rá, csak még nem igazán jártam utána honnan rendelhető meg . :)

      Törlés
  2. én ezt a müllerben vettem :)

    VálaszTörlés
  3. Elég jónak tűnik, tetszik, bár magamnak feleslegesnek érzem, nem hiszem hogy megveszem. Az alsó képen viszont a dúsító hatása egyértelműen látszik, de szerintem a hosszabbító is:)

    VálaszTörlés
  4. Igazán tetszik amiről és ahogyan írsz :) tetszik ez a stílus! annyira jó olvasni az írásaidat.
    Én is blogolok és ha gondolod te is benézhetsz hozzám, hagyhatsz kommentet vagy ami jólesik.
    http://szepsegpotty.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
  5. köszönöm, nagyon kedves vagy :) mindenképpen benézek a blogodra :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira érdekesen néz ki a spirálon :DD A végeredmény viszont nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, bár van egy hasonlóm az Essence-től, így nincs rá szükségem, de lehet aztán engedek a csábításnak :D

    VálaszTörlés
  8. ha jól tudom az essence-nek tégelyben van, ez annyiból jobb, hogy kevésbé 'balesetveszélyes' :) de amúgy ugyanaz :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.