Hajnapló | L'Oréal Prodigy 5 hajfesték

Már írtam egyszer, még talán márciusban vagy áprilisban posztot a Prodigy 5 ápolóolajos hajfestékről, de a kommentjeitek nagyon elvették a kedvemet tőle, mert szinte mindenki azt írta, hogy a 7.40-es színe nem olyan szép és ráadásul sprőddé, szárazzá teszi a hajat. Maradtam inkább a Garnier Olia-nál, de azért piszkálta a csőrömet a dolog, így végül a L'Oréal hajfestési workshopján kértem egyet belőle kipróbálásra. Szerencsére csupa pozitív tapasztalatról számolhatok be a termékkel kapcsolatban:

  • semmi fullasztó szagú ammónia nincsen benne, a kikevert festéknek finom az illata és jó az állaga
  • a hajam szép fényes és puha volt a használata után (extrán fényes konkrétan)
  • a színe elképesztően intenzív, pont ahogy én szeretem (megjegyezném, hogy nem egy szolid, természetes árnyalat, tényleg brutálisan rikító, még a többi 7.40-eshez képest is)
  • a mellékelt balzsam meglepően jó



Sokan azt panaszolták ezzel a 7.40-es színnel kapcsolatban, hogy hiába a kód és a dobozon lévő árnyalat, az eredmény pirosas lesz. Ez így is van, a L'Oréal ugyanis kis csalfa, mivel az erre utaló jel a teljes elnevezésben van: Vermillon Copper, ami skarlát rezet jelent, ergo valóban enyhén pirosas fényű lesz a végeredmény, erre fel kell készülnie annak, aki használni szeretné. Az én hajam persze alapjáraton kicsit pirosas volt, így festés után még inkább dominált benne ez a szín. 



A sok pozitívum mellé persze mindig jár pár kis bibi is, ugyanis a Prodigy festék előhívóját tartalmazó tubus nevetségesen nagy és nem lehet kinyerni belőle mindent (az összerázogatós flakonos téma sokkal jobb), de ez igazából nyilván nem tragédia, meg gondolom lehet, hogy nem is véletlen. A másik probléma már nagyobb, de várható volt, ugyanis ereszti a színét, ha nem színvédős sampont használunk (de még azzal is kopik valamelyest). Mindezek ellenére nagyon jó hajfesték a Prodigy 5, hiszen nem csak ultraintenzív árnyalatot és fényt, hanem ápolást is biztosít a haj számára. Én teljesen elégedett vagyok vele és amíg rá nem unok a színére maradok mellette.





L'Oréal Prodigy 5 Extraordinary Oil-Haircolor 7.40 Vermillon Copper Blonde
Elérhetőség: drogériák, hipermarketek
Ár: kb 2499 Ft


A terméket a L'Oréal-tól kaptam tesztelésre, ez azonban egyáltalán nem befolyásolja a véleményemet.

17 megjegyzés:

  1. wow, tényleg brutál színe van - de nagyon jó :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. Pont ilyen meghatározhatatlan pirosas narancs hajam volt xD
    Imádtam... De olyan hamar kikopott, maradtam inkabb a (nekem uncsi) barnanal :(

    VálaszTörlés
  3. köszönöm :), bár nem az én érdemem :D

    VálaszTörlés
  4. ha egy kicsit sötétebb árnyalatú festett vörös a hajam (eredetileg közép barna) akkor szerinted azt is ilyen szép intenzívre befogja? mert minden vágyam ilyen szín, de szőkíteni nem szeretném, mert régebben nagyon tönkre tettem vele a hajam

    VálaszTörlés
  5. ez a festék festékre, ha előtte nem ugyanaz volt, mindig kicsit kockázatosabb, nem merem azt mondani, hogy 100%-ra ilyesmi lesz, de én tennék vele egy próbát :)

    VálaszTörlés
  6. Na végre egy prodigy-s vélemény! :)
    Én az Oliával szemezek, 7.40 és 6.46 (ezt láttam, te is próbáltad), de ez is tetszik. Nem tudsz több képet feltenni a hajadról? Több fényviszonyban esetleg? Persze megértem, ha nincs türelmed, csak kérdeztem, én örülnék neki. :)

    VálaszTörlés
  7. Most már nem frissen festett sajna, megkopott hajamról meg nemigen tennék fel plusz képeket :D majd ha legközelebb festem akkor igyekszek nem elfelejteni :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon passzol hozzád ez a szín :)

    VálaszTörlés
  9. Sötétebb hajszínemről szeretnék megint a vörös felé fordulni. Anno próbáltam ezt a festéket, de nekem sohasem volt ilyen szép élénk. Tudom már kérdeztem vagy kétszer, de használsz előtte pluszban hidrogént vagy szimplán a dobozban lévő anyagokat használod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mivel nekem alapvetően sötétszőke hajam van, így nem kell külön szőkítőt használnom. Ha valakinek azonban sötétebb tónusú a haja, akkor vagy nem lesz tényleg ilyen szép élénk, vagy szőkíteni kell :(

      Törlés
    2. Köszi! Szeretem itthon festeni a hajam, de hidrogénezni külön még sohasem mertem. Tartok tőle.

      Törlés
    3. szívesen :) a szőkítést profira kell bízni vagy nagyon tudni kell, hogy mi merre hogyan működik és ismerni kell nagyon a hajunkat hozzá! Ha nem sajnálod rá az időt és a pénzt, és szeretnél ilyen élénk hajat, akkor szerintem irány a fodrász ;)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.