MAC Viva Glam Rihanna 2

1:57 du.
Rihanna ismét visszatért, ezúttal valószínűleg utoljára a MAC-hez, hogy népszerűsítse a második Viva Glam kollekcióját is. Az előző ragyogó piros árnyaltú rúzs-szájfény kombó után éles váltás ez a mostani két termék, a maguk lilás, kissé duókrómos színeivel. A rúzs mályvás-lilában pompázik egy nagyon érdekes ezüstös fénnyel (swatch képeket kell hozzá keresni, hogy igazán lehessen látni, milyen különlegesre sikeredett), míg a szájfény egyszerűbb áttetsző világos lila, ezüst csillámokkal. Bármennyire is tetszik, azért vannak fenntartásaim azzal kapcsolatban, hogy vajon hogyan fognak rajtam mutatni, de ha tetszenek felkenve is akkor meg kell venni őket. Már csak azért is, mert ugye a Viva Glam rúzsok teljes vételi árát jótékonysági célokra fordítja a MAC. A kollekció szeptember közepétől kapható világszerte, hozzánk is nagyjából akkor kell érkezni. Nektek hogy tetszik?







3 megjegyzés:

  1. A rúzs lenyűgözőőőőőőőőőő

    VálaszTörlés
  2. Ne haragudj Lolly és a többiek, de nekem ez nagyon nem tetszik és akkor még szépen fogalmaztam, sőt az előző matt vörös rúzs (?) se vett le a lábamról, bár mindenki mást igen :D Lehet közrejátszik hogy magát a nőt se szeretem, vagy hogy én már megtaláltam a számomra tökéletes matt vöröset :) De hál' Istennek nem vagyunk ugyanolyanok, mindenkinek megvan a maga ízlése!:) Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Én erre mindig azt mondom, hogy marhára unalmas lenne a világ, ha mindenkinek ugyanaz tetszene ;). Volt egyébként egy matt és egy arany metálfényű rúzs is :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.